E3 chystá radikální změnu, chce přidat zaměření na influencery

Největší herní veletrh na světě chce cílit na větší množství lidí. Pomoci v tom mají celebrity a influenceři.

E3 2019 byla dost možná posledním ročníkem, který nabídl typický hráčský veletrh plný odhalení a čirého soustředění na herní novinky. V dalších letech nás totiž nejspíše čekají na E3 kromě her také světové celebrity a influenceři. O nutnosti změny pro E3 se už diskutovalo delší dobu. Teď se tak nejspíše potvrzuje přerod identity obrovské herní akce, která ve světě zábavního průmyslu nemá obdoby.

Mnozí lidé ovšem vyjadřují nesouhlas s tímto novým směřováním a už dříve se ke krizi identity veletrhu vyjádřil i Pete Hines z Bethesdy. "Není možné, aby si každý dělal, co chce. Je třeba, abychom byli přímo na místě. Pokud máme změnit velikost a rozsah veletrhu, to beru. Ale chci, aby to bylo něco pro nás jako průmysl. Musí to být něco udržitelného a pozitivního," řekl Hines letos v červenci. 

Význam E3 především v letošku zažil nepříjemný úpadek, když se někteří z největších vydavatelů jako je Sony rozhodli, že veletrh vynechají. K tomu se po samotné E3 navíc přidal obrovský průšvih s únikem osobních informací mnoha účastníků veletrhu. Budou influenceři a další světové celebrity tím, co nakonec spasí největší herní událost každého roku?

Váš názor Další článek: Veřejná beta akce Ghost Recon Breakpoint startuje už příští týden

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,