E3 chystá radikální změnu, chce přidat zaměření na influencery

Největší herní veletrh na světě chce cílit na větší množství lidí. Pomoci v tom mají celebrity a influenceři.
E3 chystá radikální změnu, chce přidat zaměření na influencery

E3 2019 byla dost možná posledním ročníkem, který nabídl typický hráčský veletrh plný odhalení a čirého soustředění na herní novinky. V dalších letech nás totiž nejspíše čekají na E3 kromě her také světové celebrity a influenceři. O nutnosti změny pro E3 se už diskutovalo delší dobu. Teď se tak nejspíše potvrzuje přerod identity obrovské herní akce, která ve světě zábavního průmyslu nemá obdoby.

Z E3 unikly osobní informace více než dvou tisíc publicistů a analytiků

Z E3 unikly osobní informace více než dvou tisíc publicistů a analytiků

Mnozí lidé ovšem vyjadřují nesouhlas s tímto novým směřováním a už dříve se ke krizi identity veletrhu vyjádřil i Pete Hines z Bethesdy. "Není možné, aby si každý dělal, co chce. Je třeba, abychom byli přímo na místě. Pokud máme změnit velikost a rozsah veletrhu, to beru. Ale chci, aby to bylo něco pro nás jako průmysl. Musí to být něco udržitelného a pozitivního," řekl Hines letos v červenci. 

Nejzajímavější novinky z výstavy GamesCom na jednom místě

Nejzajímavější novinky z výstavy GamesCom na jednom místě

Význam E3 především v letošku zažil nepříjemný úpadek, když se někteří z největších vydavatelů jako je Sony rozhodli, že veletrh vynechají. K tomu se po samotné E3 navíc přidal obrovský průšvih s únikem osobních informací mnoha účastníků veletrhu. Budou influenceři a další světové celebrity tím, co nakonec spasí největší herní událost každého roku?

Nejnovější komentáře