Mluvčí Kojima Productions během konference Konami prozradil první detaily o Metal Gears Solid: Rising, které na pódiu doprovodily ještě premiérové záběry z hraní. Dějově bude titul zasazen mezi Metal Gear Solid 2 a Metal Gear Solid 4 a krůček po krůčku vám ukáže, jak se z Raidena stal kybernetický samuraj, s nímž jste se setkali v Guns of the Patriots.
Během hry budete plynule přecházet z čistrokrevné akce na stealth hraní, které však bude, podle vývojářů, jiné, než jak ho známe od Solid Snaka. V Rising budete využívat akrobatickcých schopností hlavního hrdiny tak, abyste na své nepřátele zaútočili zezadu a pokud možno z výšky.
Těm budete moci následně brát nejen život, ale také energii, jednotlivé součástky, munici, či další předměty, které si odseknete. Údajně si ale budte muset počlivě rozmyslet, co chcete, aby vám říkalo pane.
"V traileru jste viděli Raidena, jak kyborgovi vyrval střeva z těla," uvedl Shigenobu Matsuyama. "Ve studiu jim říkáme břišní baterie. V podstatě z nich absorboval energii. A podobným způsobem budete moci získávat i informace, jež budou nutné pro další postup ve hře."
V krátkosti se pak Matsuyama zmínil i o takzvaném "Zan-Datsu", které bylo předvedeno ve videu, a jež vám umožní rozsekat v herním světě vše, na co jen pomyslíte a tak, jak budte chtít. Jak se to bude provádět v praxi Shigenobu neuvedl, ale prý na ovládání usilovně pracují.
Zdroj: Eurogamer
- Skvělý soubojový systém
- Výborné bitky s bossy
- Styl a nadsázka
- Problematická kamera
- Krátká herní doba
- Špatně vysvětlené mechanismy