S oznámením pokračování hororové akce Left 4 Dead se paradoxně nevyrojila řada otázek na hru samotnou, jako spíš na vývojáře. Fanoušci po celém světě začali bušit na digitální dveře Valve, a stežovat si na nedodržené sliby a prachsprosté ždímání peněz z už tak dost děravých peněženek. A po několika dnech netrpělivého čekání na odpověď jsme se konečně dočkali.
Zahraničnímu portálu Eurogamer se totiž podařilo vyzpovídat Erika Johnsona z Valve, a vytáhnout z něho několik zajímavých informací. Například se můžeme dozvědět, že zdánlivá microsoftí exkluzivita je výsledek obyčejného kalkulu. Programátorské prostředí pro PC a X360 je tvůrcům dobře známé, a jelikož se osvědčilo, nemají důvod měnit, a složitě se učit něco nového.
Mimo to Johnson odpověděl i na otázku, proč se rozhodli udělat druhý díl místo slibovaných rozšíření pro jedničku. Vězte tedy, že prý šlo (a stále jde) o pouhou snahu potěšit zákazníky. Intenzivní podporu údajně plánují pro oba tituly. Jediné, z čeho mají strach, je hrozící rozdělení hráčské komunity. Podle všeho tak teď Valve hledá způsob, jak zabránit situaci, kdy by se vytvořila skupina věrných kolem Left 4 Dead 1 a druhá kolem Left 4 Dead 2.
Zdroj: Eurogamer
Dostupné pro:
PC, X360
Žánr:
Akce | kooperativní střílečka
Výrobce:
Valve | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
17. listopadu 2009
- Brutální grafika
- Spousta zbraní
- Dlouhé kampaně
- Působiví nepřátelé
- Adrenalinový Scavenge mód
- Bezkonkurenční kooperativní hratelnost
- Filmová atmosféra
- Pár drobných bugů
- Nenaučí vás vařit