EA chce studiu Codemasters ponechat stejnou svobodu jako Respawnu

Vydavatel se poučil a nechce kazit kreativního ducha svých studií.

Poté, co EA koupilo závodní studio Codemasters, fanoušci se začali obávat, že se všechny oblíbené série vývojářů začnou pomalu ale jistě řítit z útesu. Vydavatel však nyní všechny uklidňuje, že s týmem chce naložit velmi podobně, jako v případě skvělého studia Respawn Entertainment.

Chce tedy studiu nechat zcela volné ruce a kreativní svobodu, aniž by museli do vývoje projektů nějak výrazněji zasahovat. 

"Stejně jako v případě Respawnu, naším cílem není přijít a převzít otěže. Cílem je přijít a udělat z Codemasters další z dvorních studií EA," nechal se slyšet Andrew Wilson, šéf EA v rozhovoru pro MCV. "Tento průmysl je hlavně o neuvěřitelném kreativním talentu lidí a pro nás nemá smysl tento talent nějak potlačovat. Chceme ale, aby tým využil našeho postavení na trhu a všeho, co k tomu patří."

Vypadá to tedy, že do našich oblíbených závodních sérií a značek EA nehodlá vývojářům moc mluvit. O tom se ale budeme muset přesvědčit osobně v následujících letech.

Váš názor Další článek: Days Gone: motorkářem bez ray tracingu | PC Recenze

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,