EA chce vlastní velkou značku jako GTA či Assassin's Creed

EA má za opaskem spoustu žánrů, velkých otevřených světů a dobrodružství ale moc nevlastní. To by se mělo změnit.

Ač je to k neuvěření, vydavatelský dům Electronic Arts nemá žádnou velkou značku s otevřeným světem, jak je tomu u konkurenčních vydavatelů. Take-Two má Grand Theft Auto, Ubisoft má Assassin's Creed, do chumlu se přidává také Batman a pár dalších titulů. EA to chce ale změnit.

"Strategický směr, kterým jsme se rozhodli v poslední době vydat, by měl rozšířit naše portfolio produktů i do tohoto segmentu. Chceme vidět, co nového dokážeme přinést hráčům," nechal se slyšet Patrick Soderlund, viceprezident EA v rozhovoru pro IGN.

Na to by mohlo navazovat založení nového studia Motive pod vedením Jade Raymond, která o hrách s otevřeným světem ledacos ví. Ačkoliv to tak EA oficiálně nepotvrdilo, právě ona by mohla pracovat na prvním podobném projektu pro vydavatele. Studio totiž vyvíjí zatím neoznámené nové IP. 

Speciál: 10 let Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V slaví deset let. GTA 5 se začalo prodávat 17. září 2013, tenkrát pro PS3 a Xbox 360. O rok později přišel port pro PS4 a Xbox One a v roce 2015 také verze pro Windows. Je to úspěšná akční hra s otevřeným světem, která se odehrává ve smyšleném současném světě inspirovaným Jižní Kalifornií a hráči se dostávají do role kriminálníků. Hra zaujala svým rozsahem, pestrostí, zábavností i vysokou úrovní grafického zpracování.

Diskuze (7) Další článek: Podívejte se do zákulisí vývoje Zaklínače 3: Srdce z Kamene

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,