EA je nespokojené se svojí reputací, hráči prý firmu vidí jako padoucha

EA dlouhodobě patří v herním průmyslu mezi ty nejméně oblíbené vydavatele. I tak se ale každoročně těší obrovským prodejním úspěchům.
EA je nespokojené se svojí reputací, hráči prý firmu vidí jako padoucha

EA je mezi hráči často vnímané jako jeden z padouchů herního průmyslu, který do her investuje co nejméně, publikuje je v krátkých cyklech a prošpikovává je lootboxy, které následně označuje za mechaniky s překvapením. To všechno ze společnosti dělá velmi neoblíbené antagonisty světa většiny hráčů.

EA Access dorazí na Playstation 4 už koncem července

EA Access dorazí na Playstation 4 už koncem července

Někteří z funkcionářů EA si nejen jsou vědomí této situace, ale navíc se cítí velmi znepokojení tím, že takovouto reputaci společnost má. Jedním z nich je například výkonný viceprezident strategického rozvoje Matt Bilbey. "Jsme v průmyslu už pětadvacet let a já stále bojuji s tím, že nás hráči vidí jako ty zlé padouchy. Milujeme tvořit a hrát hry. Bohužel, když uděláme ve hrách chybu, celý svět si toho všímá kvůli tomu, jak velké projekty děláme," posteskl si.

EA hájilo před britským parlamentem lootboxy ve svých hrách

EA hájilo před britským parlamentem lootboxy ve svých hrách

"Jak jsme rostli, rostly i obavy z toho, že se odcizíme od získávání nových talentů pro své projekty. EA Originals je naší příležitostí, jak se s nimi opět spojit prostřednictvím menších projektů. Když pracujete ve velké společnosti, je snadné spadnout do pasti, která vás nutí, aby každý váš koncept byl něčím kolosálním," rozpovídal se o úskalích práce pro giganta jako EA. Díky svým chybám na velkých titulech ale prý aspoň mohou v EA následně pomáhat menším vývojářům k tomu, aby stejné nedostatky neopakovali. 

Umělecká hříčka Sea of Solitude ve startovním traileru

Umělecká hříčka Sea of Solitude ve startovním traileru

Mezi poslední přírůstky do portfolia her z EA Originals patří i čerstvá adventura Sea of Solitude, která si hraje s temnější atmosférou a děsivými monstry. Vyniká pak především originálním vizuálem a sází na působivý zážitek pro jednoho hráče. Jsou podle vás opravdu EA padouchy herního světa, nebo si zaslouží více uznání za práci s menšími vývojáři v rámci EA Originals?