Evropská divize Electronic Arts si stěžuje na problémy, které jí způsobují herní bazary prodávající hry z druhé ruky. Hodlá s tím však bojovat pouze atraktivním online obsahem.
Peníze jsou krásná věc, každý by je chtěl mít. U her z druhé ruky jsou na tom dobře obchodníci v bazarech, kteří si tak mohou hned několikrát naúčtovat svoji marži za prodej hry. Horší je už pak situace pro tvůrce titulů, ti dostanou za svůj produkt zaplacenou pouze jednou, i když jej využije větší počet hráčů. Hlavní rozdíl pak vidí Jens Uwe Intat, manažer pro Evropu v EA, v tom, že na rozdíl od ostatního zboží se hry nijak neopotřebovávají, takže jejich hodnota při opětném prodeji neklesá. Na automobilu, knize a třeba i oblečení z druhé ruky je vidět, že není nové a nemusí už být kvalitní, zatímco hra si své vlastnosti zachovává.

I když je tato situace pro vývojáře nelichotivá, nemají moc prostředků, jak proti tomu zasáhnout. Zrovna Electronic Arts se rozhodli, že se pokusí nalákat hráče spíše než na hru samotnou na přídavný obsah na internetu, který samozřejmě bude patřičně zpoplatněn. Pokud hodlají uvést toto opatření do praxe, dá se předpokládat ještě jedna věc, která je veskrze pozitivní. Nejspíš totiž přijde výrazné zlevnění her v obchodech, aby hráč neměl pocit, že za něco platí dvakrát, jednou na pokladně a podruhé pak za přidaný obsah na Internetu.