Společnost Electronic Arts oznámila, že podepsala rozšíření dohody o dynamické herní reklamě s firmou Massive Inc. Smlouva by se měla týkat většiny sérií vydávaných ročně, včetně závodních her Need for Speed a Burnout, ve verzích pro PC a X360.
V půlce loňského roku podepsala společnost Electronic Arts s Massive Inc. smlouvu o dodávání reklamy do sportovních sérií. Reklama by přitom měla být průběžně proměnlivá podle požadavků zadavatele, čímž by údajně měla dotvářet dojem reálného světa. Nyní byla dohoda rozšířena o další série her, konkrétně pak Need for Speed a Burnout. Ty budou mít také dynamickou reklamu, pouze však ve verzích pro PC a Xbox 360. Důvod je poměrně jednoduchý, protože společnost Massive vlastní Microsoft. První hry, u nichž by se reklama měla projevit, jsou již Need for Speed: Carbon a ProStreet.
Související informace (Need for Speed: ProStreet):
Platforma: Xbox 360, PS3, PC, Wii, DS, PS2. PSP a mobilní telefony
Žánr: Arkádové závody
Výrobce hry: EA Black Box (http://www.ea.com/)
Vydavatel hry: EA Sports (http://www.ea.com/)
Distributor hry v ČR: EA Czech (http://www.electronicarts.cz/)
Homepage hry: http://www.ea.com/nfs/prostreet
Předpokládané datum vydání: Podzim 2007
Zdroj: Gamespot