EA

EA nehodlají dělat špatné hry

John Riccitiello, ředitel společnosti Electronic Arts, prohlásil ve svém rozhovoru pro MTV Multiplayer, že jeho firma nechce tvořit slabé hry těžící pouze ze slavné licence. Chtějí se tak vyvázat z davu ostatních vydavatelů.

Když se řekne hra podle filmu, co si představíte? S pár výjimkami jen šílený povyk, spoustu reklamy a nakonec děsivou hru, kterou si fanoušci koupí jen kvůli slavnému jménu. Nejinak je tomu i v případě her licencujících hračky, vždyť se stačí podívat na různé Barbie a jim podobné splácaniny. Gigant jako Electronic Arts by takových her mohl mít miliony, ale John Riccitiello řekl „Ne!“ Alespoň tak se dá vyložit jeho rozhovor pro MTV Multiplayer, kde se podobnými tituly zabýval.

ealogo.png

Podle něj je potřeba, aby herní průmysl kráčel stále vpřed a zlepšoval své produkty, zatímco každá špatná licencovaná hra znamená krok zpět. Přiznal, že i Electronic Arts vydali v minulosti podobné tituly, ale tomu již má být konec. Jako příklad pak uvedl hru Nerf, první střílečku, která dokonce dostala od ESRB hodnocení E pro všechny. Stejně tak se prý chystají inovativní hry od Hasbra a další spousta titulů pro děti i dospělé. Sám Riccitiello pak tvrdí, že pozná dobrou hru, když ji uvidí, stejně jako to zvládnou i vývojáři pod křídly Electronic Arts. Já si názor vytvořím až po vydání NFS: Undercover, co vy?

Zdroj: GI.biz
Váš názor Další článek: Úvaha: Zkáza virtuálních světů

Témata článku: , , ,