O Electronic Arts si můžete myslet co chcete, ale co se téhle firmě nedá upřít, je geniální marketingová kampaň k blížícímu se titulu - Dante's Inferno. Nejprve si v průběhu letošní E3 zaplatili "náboženské fanatiky" aby proti hře protestovali v centru Los Angeles, pak poskytli slevu na hru v magickém datu 09.09.09, a teď zase rozesílají peníze recenzentům.
Šek na dvě stě dolarů přitom přijde v nádherné dřevěné krabičce, a dokonce i s odkazem na čtvrtý kruh pekla - chamtivost. Šek je navíc skutečný, opravdu si jej mohou vyvolení recenzenti nechat proplatit, a tak záleží pouze na vybraných jedincích, zda-li se nechají zlákat nástrahami pekla, či nikoliv.
I když to neříkám nejradši, klobouk dolů, EA mají kampaň ke své hře podchycenou skutečně dokonale, a i kdyby se neprodávala nijak výjimečně, mluvit se o ní bude ještě hodně dlouho.
Zdroj: CVG
- První dvě hodiny hry
- Zajímavý příběh
- Komba a kouzla
- Špatná druhá část
- Obyčejná grafika
- Nedodělané, odfláknuté
- Krátká hrací doba
- Když kopii 1:1, tak pořádnou