EA přiznává zpackané vydání akce Battlefield 2042. Viní Halo Infinite a pandemii

Hlavně přiznat vlastní chybu.

O tom, že se Battlefield 2042 dočkal katastrofálního vydání asi netřeba dlouze mluvit, internet je toho plný doteď. EA ve své nejnovější zprávě tento problém okomentovala s tím, že se hra samozřejmě dostala hluboko pod očekávání investorů a společnosti celkově. Důvod ale nebyl interní. 

Podotklo se, že jedním z důvodů špatné situace kolem nového Battleifeldu bylo i překvapivé vydání multiplayerové části sci-fi střílečky Halo Infinite, kam odešla velká vlna hráčů a to samozřejmě číslům značně uškodilo, a to i přes "prvotní dobrou odezvu kritiků". 

Další na ráně byla pandemická situace a covid, kvůli které se studio během vývoje setkalo se celou řadou nečekaných situací, spojených s home officem a dalšími náležitostmi pandemického života. Tak ambiciózní projekt tak narazil na celou řadu neduhů, se kterými bylo těžké se včas vyrovnat. 

Tvůrci samozřejmě na opravách a vylepšení celkového stavu hry neustále pracují, odchod lidí však byl natolik razantní, že je otázka, zda se titul vůbec vzpamatuje. Uvidíme časem. 

Diskuze (5) Další článek: Vývoj Dragon Age 4 je na dobré cestě. Hra by mohla stihnout konec příštího roku

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,