EA se aktivně poohlíží po vývojářích, které by mohlo koupit

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 13

Diskuze k článku

akana-may  |  25. 04. 2012 06:50

Taky je třeba zmínit, že EA může za globální oteplování a pokles prodejů digitálních hodinek... ne vážně, ono je hezké se do nich trefovat, ale oni se prostě snaží vydělat peníze tak jak považují za nejlepší a jediné co je třeba ke změně jejich chování je to, aby se jinak chovali kupující...

 |   |  Odpovědět
mmichalll  |  24. 04. 2012 17:04

Pre pána živého len to nie, Ak sa pozriem na podporu EA hier je to totálna bieda, hlavne na android. o PC sa ako tak dá polemizovať ale inka je tú úplne strašný vývojár. Len brať prachy a dokopy za nič.

 |   |  Odpovědět
HawkyCZ  |  24. 04. 2012 16:52

I kdyby měli někoho "zachránit od bankrotu", jak se v diskuzi dohadujeme, stejně to znamená, že další populární herní studium bude dělat konzolovité pitomosti. To je hlavní problém. Dalším je vymlátit z toho co se dá alá CoD.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  25. 04. 2012 13:06

Myslím, že je to tak lepší, než kdyby další populární herní studio zmizelo ze světa

 |   |  Odpovědět
sdfsd  |  24. 04. 2012 12:02

"Když se chceme dostat do určitého herního žánru nebo když chceme v určité oblasti posílit náš vliv, hledáme na trhu někoho, kdo je v tomto směru nejlepší a kdo by byl ze strategického a finančního hlediska pro EA tou nejlepší volbou. Pak se rozhodneme, zda má koupě smysl."

přijde mi, že ať se EA dotkne čehokoliv, je schopna i z kvalitního produktu udělat mainstream střílečku/mlátičku nejtvrdšího kalibru...

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  24. 04. 2012 12:15

Co píšeš, je pravda, jenže... Crytek by bez nich zbankrotoval, Bioware by bez nich zbankrotoval... Tak nevím. Hry je potřeba prodávat, je to byznys jako každej jinej. Když se hra neprodá, studio umře a už žádnou nevydá. A hry se prodávají nejlíp v mainstreamu, s tím prostě nic neuděláš, dokud vývoj AAA hry stojí desítky milionů.
Nicméně je pravda, že Indie scéna díky digitální distribuci a Kickstarteru zažívá obrovský boom. Jenže do takových her je potřeba investovat předem a ze svého a to očividně každému nevyhovuje.

 |   |  Odpovědět
Dilbi  |  24. 04. 2012 13:47

Fakt na tom byl Bioware tak špatně, že odkoupení od EA by zbankrotovali?
Vždyť ME se prodával dobře a Dragon Age koneckonců taky, ne?

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  24. 04. 2012 14:01

Ale ME i DA vydali až s EA Bez nich by nevydali nic a XBoxová verze ME by je v té době asi nezachránila. I když možná by je odkoupil Microsoft...

 |   |  Odpovědět
Ja  |  24. 04. 2012 14:37

Crytek neni studio EA, to ze pro dela Crysis neznamena, ze je jim vlastnen, pouze uzavreli partnerstvi ohledne jedny hry. Crytek dela dalsi hry co EA nemaji nic spolecnyho Ryse, Warface, Homefront2.

Stejne tak je blobost, ze by Bioware zkrachovalo, proc by melo proboha krachovat? To pises, jak by delali ten prvni ME nezavisle, vyvoj platil MS.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  24. 04. 2012 16:25

A psal jsem něco o vlastnictví? Nepsal. Jen píšu, že by Crytek bez EA zkrachovali. A to by zkrachovali vzhledem k (ne)prodejům Crysis 1 a Far Cry 2 by je nezachránilo...

Bioware se nechalo odkoupit EA, protože Microsoft by ME pro PC nevydal a bez toho by byli prostě v háji - Microsoft by jim další díl nezaplatil a nezaplatil by ani vývoj DA. Zkrátka po vydání ME na XBox byli v podstatě v háji.

 |   |  Odpovědět
Ja  |  24. 04. 2012 17:10

No hlavne, ze jsi si tak jistej. Spasitel EA zachranuje studia s multimilionovejma prodejema od krachu! Jeste, ze tu jsou, nikdo jinej by se s tema patlalama dohodnout nedokozal ... Koho myslis, ze zachrani priste? Infinity Ward nebo rovnou cely Nintendo?

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  25. 04. 2012 13:04

Víš, kolik se prodalo ME na Xbox, než EA vydalo PC verzi? Možná tomu nechceš věřit, ale bylo to tak málo, že by to Bioware stálo "život". Bioware bylo hodně daleko od multimilionových prodejů (Jade Empire se neprodávalo a KOTOR 2 jim sebrali).

No a Crytek pracoval 2 roky na CryEnginu, než se dohodli s EA. Jenže vývoj enginu je stál tolik peněz (a nikdo ho nechtěl), že jim multimilionové prodeje Far Cry už nebyly nic platné...

Když nic nevíš, tak se nehádej...

 |   |  Odpovědět
Ja  |  25. 04. 2012 16:10

OK odborniku.

kotaku.com ...

Crytek delal Cryengine pro Ubisoft 2002-brezen 2004. V cervnu 2004 oznamil spolupraci s EA, fakt nevim kde jsi vykouzlil, ze dva roku delal na Cryengine 2 a financoval to z prodeju Far Cry.

Kdyz nic nevis, tak i neco vymysli budu vypadat chytre, vid?

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor