Earth 2160 se připomíná

U tak očekávané hry, jakou Earth 2160 bezesporu je, by byla chyba opomenout sadu screenshotů, které byly dnes vypuštěny světu na odiv. Stejně jako v případě minulých dvou dílů, i Earth 2160 pokračuje v již započatém příběhu o třech znepřátelených stranách; ED (Eurasian Dynasty), UCS (United Civilised States) a LC (Lunar Corporation). Titul je vyvíjen společností Reality Pump ve spolupráci s distributorem Zuzzex Entertainment, má za sebou již několik odkladů a aktuální proklamované datum vydání je nastaveno na září tohoto roku.

V duchu zavedené tradice se příběh nového titulu odehrává deset let po událostech z předchozí hry, přičemž opět vypráví o třech silných frakcích; Eurasian Dynasty, United Civilised States a Lunar Corporation. Po zničení planety Země, které přežila jen hrstka lidí, přesídlili zástupci zmíněných stran na Mars. Po pět pokojných let, občas narušených menšími střety, se každá z frakcí rozvíjela nezávisle na sobě; přetvářela si Rudou planetu ku obrazu svému a prozkoumávala nové území.

Nic však netrvá věčně a pomalu se začínají objevovat problémy. Neopatrnou činností příchozích kolonizátorů se začíná probouzet tisíc let staré, vlastní rasou sem poslané a hybernované, nebezpečí; nenapravitelní vrahové a násilníci ze Země. Budou hluboko zakořeněné sváry mezi třemi frakcemi ED, UCS a LC pokračovat, nebo se všichni spojí pod jednou vlajkou proti novému nepříteli?

 

Nelinearita by měla být hlavním mottem hry, protože co se týče vývoje příběhu by měl mít hráč možnost volby. Ve čtyřech kampaních (za každou stranu) o sedmi misích se se svými nepřáteli utkáte v třinácti rozličných prostředích a kulisách nejen samotného Marsu, ale i jeho měsíců a přilehlých planetek. Důležitá bude také podpora ze strany takzvaných virtuálních agentů, jež vám pomohou s řízením ekonomiky v době vašich válečných tažení nebo naopak s micromanagementem jednotek a koordinací válečné mašinérie. Ovládání by se mělo co nejvíce zjednodušit; autoři do hry zakomponovali funkci Picture in Picture, která vám prakticky umožní být na více místech najednou. To se hodí v případě útoku na více frontách nebo sledování více kritických bodů na mapě. Kosmetický účinek pak bude mít speciální minimalistický interface.

Zdroj: 3DGamers,Worthplaying, vlastní

Váš názor Další článek: Shin Megami Tensei: Lucifer`s Call i u nás

Témata článku: ,