PC | Akce

Eidos: Za nepovedené bosse v Deus Ex: HR můžeme my

Tvůrci svádějí vinu na sebe, přestože mělo souboje na starost externí studio.

Jestli by se dalo Deus Ex: Human Revolution něco vytknout, tak bezesporu obtížné souboje s bossy, jež byly zaměřené výhradně na akci. A přestože se o tyto pasáže staralo externí studio jménem Grip Entertainment, svádí Eidos Montreal všechnu vinu na sebe.

"Nebyl to problém dodavatele," řekl David Anfossi, producent titulu. "To, co se z nich vyklubalo, je naše vina. Souboje s bossy byly pro interní tým příliš náročné, nebyl na ně čas. Úplně jsme je podcenili. Museli jsme pracovat s externím dodavatelem, nicméně veškerý design a vše okolo pocházelo od týmu Eidos Montreal."

VIDEO: 4744 'Deus Ex Human Revolution - Stealth trailer'

"Věděli jsme, že to bude slabina hry. Abychom je mohli do hry začlenit, museli jsme udělat dva kompromisy. Tak za prvé, souboje s bossy jsou nucené, což odporuje myšlence Deus Ex. Za druhé, nemáte při nich více možností, což také odporuje myšlence Deus Ex."

"Věděli jsme to ještě před vydáním hry, ale museli jsme udělat nějaké kompromisy. Bylo to naše rozhodnutí."

Zdroj: Edge
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Inteligentní střílečka
Výrobce: Eidos Montreal | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 26. srpna 2011
  • Cyberpunková atmosféra
  • Možnost volby herního stylu
  • Živoucí svět
  • Slušná herní doba
  • Strhující příběh
  • Výtečná výtvárná stránka
  • Engine není z nejmodernějších
  • AI je občas tupá
  • Dlouhé nahrávací doby
Diskuze (6) Další článek: První trailer z Grand Theft Auto V slibuje návrat ke zločinu

Témata článku: , , , , , , , ,