Elden Ring bude i přes změny a novinky pro Souls hráče velmi nostalgický

Ve svém jádru bude novinka od FromSoftware stále souls hra každým coulem.

Elden Ring bude pravděpodobně největším odklonem od zajetých souls kolejí ze všech her z rukou FromSoftware, stále však v ní najdeme velmi povědomé prvky a herní mechanismy. Otevřený svět a maximální volnost pohybu jsou právě jednou z novinek, které oproti více koridorovým soulsovkám budou na očích. Není to ale vše. 

Také příběh nabídne hned několik rozličných cestiček i zakončení, kromě samotného světa se ale příběh soustředí ve velkém také na postavy a situace, do kterých se dostávají, což by na rozdíl od klasických soulsovek mělo postavy mnohem více spojit s hráči. 

Také z hlediska soubojů a hratelnosti tu hráči uvidí okamžitou podobnost s hrami jako Bloodborne, Dark Souls či Sekiro, kromě klasických úhybů a bloků tu však budou také novinky jako Guard Counter, což bude další z možností, jak z obrany okamžitě vyrazit do útoku. Mezi další klasické RPG prvky patří rychlocestování, NPC co vás naučí nové schopnosti a dokonce i centrální hub, kde bude možné potkat přátele a spojence. Samozřejmostí bude možnost povolat na pomoc duchy, kde každý bude mít vlastní strom schopností a dovedností. 

Vypadá to tedy, že bude Elden Ring bohatým koktejlem jak zajetých prvků studia, tak dalších populárních aspektů z žánru RPG a akčních adventur. 

Elden Ring vychází 21. ledna příštího roku pro PC a obě generace konzolí.

Váš názor Další článek: Halo Infinite nabídne battle pass, který se soustředí na plnění výzev

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,