Elden Ring dostane ray tracing. Na PS5 a Xbox Series X/S slibuje 60FPS

Nejnovější dílko FromSoftware rozhodně nebude graficky zaostávat.

Již tradičně hra nejvíce vynikne na platformě PC, ani konzole nové generace však nebudou zaostávat a Elden Ring by tak měla být zatraceně pěknou hrou, které nebudou chybět nejmodernější technologie. 

Na PC se tak můžete těšit na 4K rozlišení a snímkovací frekvenci až 60FPS. Samozřejmostí je ray tracing a HDR. Na PS4 Pro si budete muset při FullHD rozlišení vystačit s 30 snímky, na PS5 si pak budete moci tradičně vybrat ze dvou režimů - kvalita a rychlost. První nabídne 30FPS, druhé pak 60FPS. V obou případech se hra pochlubí 4K rozlišením a HDR, na PS5 dokonce skrze aktualizaci dorazí později i ray tracing. 

Konzole Xbox jsou na tom podobně. Starší One a One X oba zvládnou 30FPS a rozlišení 900p v případě staršího One, 4K v případě One X. Xbox Series X/S zvládnou samozřejmě 4K rozlišení i 60FPS. HDR nabídnou všechny Xboxy až na ten nejstarší. 

Elden Ring vychází 25. února příštího roku na PC a obě generace konzolí. 

Váš názor Další článek: Vesmírné sci-fi Everspace 2 se obohacuje o novou hvězdnou soustavu k prozkoumání

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,