Čeká nás přirozená evoluce žánru z rukou From Software.
From Software perlí samé špičkové RPG tituly a po rubačce Sekiro se chystá na svůj další monstrózní projekt - RPG Elden Ring s otevřeným světem, se kterým tvůrcům pomáhal sám R. R. Martin. V rozhovoru pro IGN se Hidetaka Miyazaki rozpovídal o tom, jak k novému projektu přistupují a proč se nemusíme obávat, že půjde jen o klon Dark Souls.
Mělo by totiž jít o přirozenou evoluci her studia a žánru samotného a na rozdíl od dřívějších her nebude mít hra předem daného hrdinu. Rozhodně se můžete těšit na velmi podobný temný tón a atmosféru, vzhledem k velkému otevřenému světu se ale přidala spousta nových herních prvků a mechanismů, jež jsou vzhledem ke změně nutné.
"Mnohem rozlehlejší a pestrý herní svět slouží základem hratelnosti Elden Ring a jeho prvky berou v potaz herní prostředí a interakci s ním," řekl Miyazaki. "Všechny vesničky a osady tedy budou svým způsobem temné dungeony, které znáte z naší tvorby."
Velkou změnou je také ústřední postava, jejíž tvorbu a vývoj nechávají tvůrci na hráčích. Bude tedy na nás, co budeme vylepšovat, jakým charakterovým vlastnostem dáme přednost a jak ji budeme formovat hraním.