Elden Ring má velmi nezvyklou strukturu mapy, tvrdí producent

Nový projekt FromSoftware bude rozhodně dostatečně nostalgický, ale také i zcela nový.

Vydání nového eposu od mistrů žánru je za rohem, ale o projektu Elden Ring toho nevíme zas tak moc. Vývojáři naštěstí na výstavě TGS 2021 opět pustili do zákulisí vývoje novináře trochu více a díky rozhovoru pro Famitsu s vedoucím producentem Yasuhiro Kitao toho víme zase o něco více.

Ten totiž nazval Elden Ring jakousi kulminací zkušeností studia v žánru temného fantasy. Herní svět má být rozlehlý a otevřený, čítající řady menších i větších dungeonů, které budou volně přístupné. Dodal také, že bude mapa a herní svět celkově rozhodně o dost nezvyklý co se struktury týče ve srovnání s předchozími hrami studia. 

Proto hra přidává na pomoc hráči koně, na kterých budete moci i bojovat. Především ale mají pomoci k pohybu po otevřeném světě. Hráči také musí postupně objevovat a nalézat části mapy, která jim pomůže s navigací, stejně jako hledání různých indicií, které ukážou cestu dál. 

Elden Ring vychází 21. ledna roku 2022 pro PC a obě generace konzolí. 

Váš názor Další článek: Ghost Recon Frontline je nová Free-to-Play střílečka z oblíbeného univerza

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,