Mam Abit KT133A, Athlon 1600+, Kyro 2 (Hercules), 512MB SDR. No a jak to beha? Kdybych psal prispevek vcera, rek bych mizerne, ale vcera vysly novy drivery (zatim jen od Herculesa) no a s tema se teda dejou veci. Hraju 1600x1200, stredni viditelnost, uplne vyple realtime shadows a hra nespadne pod 10FPS. Prumer v exterierech je 15-20 snimku, v interierech cca 25-30!!!! Zvlastni? No to teda je, ale hlavne at nastavite rozliseni jak chcete (klidne i 800x600), nezvedne se framerate o vic jak 15%. A pri framerate nad 10 snimku je hra bez problemu hratelna.
Dalsi dobra zprava je, ze se zapnutym anizotropnim filtrovanim je hra nachlu stejne rychla, jako bez nej. A jeste jedna silenost: zkusil sem k tomu i 4xFSAA a framerate neklesne pri 1600x1200 pod 7FPS!!!!! A v interierech se docela casto vysplha k 50FPS. Rozdil mezi predchozimi drivery a temi novymi je dle mych zkusenosti 15-25%. Takhle se to ma delat, vyjde nova hra, vyrobce vyda nove, optimalizovane drivery
Stejne ale zstavaji veci, kvuli kterym se nevyplati hrat za kouzelnika: pri vice efektech kouzel najednou (3 a vice) se hra zacne (nastesti jen na sekundu dve) dost skubat...
Jinak optimalni nastaveni D3D grafiky je nasledujici: vse zaple, jen komprese textur vypla (ta je u Kyra nejak podivne nedoresena, nikde nefunguje jak ma...), antialiasing dle libosti, je to skoro stejne rychly