Electronic Arts otevřou nové studio v... Číně

Společnost Electronic Arts, jedna z největších spolenčností v herní branži, oznámila svůj úmysl otevřít nové studio v Číně. Mělo by v něm pracovat zhruba 500 lidí a mělo by se stát střediskem EA pro vývoj online her.

Generální manažer EA pro Asii Jon Niermann pro agenturu Reuters uvedl, že "naším cílem je vydělat v Asii miliardu dolarů do konce této dekády. Očekáváme, že Čína se stane předním asijským trhem, ale EA se hodlá zaměřit na celou Asii včetně Japonska." Nicméně společnost stále ještě jedná s čínskými úřady ohledně všech povolení potřebných k realizaci tohoto projektu a dokonce ještě nemá ani hotové konkrétní plány studia.

Herní trh v jižní Asii (včetně Japonska) loni vykázal obrat zhruba 761,5 miliónů dolarů a očekává se, že ročně toto číslo vzroste o 19% až na předpokládaných 1,84 miliardy v roce 2008. V samotné Číně loni obrat herního průmyslu činil zhruba 159,7 miliónů dolarů a očekává se, že do roku 2008 toto číslo vzroste na 823 miliónů dolarů. Očekává se i velký růst trhu v oblasti her pro mobilní telefony. Obrat tohoto trhu, který se (alespoň v tomto případě) posuzuje odděleně od zbytku herního trhu, byl v roce 2003 zhruba 237,4 miliónů dolarů a očekává se růst o neuvěřitelných 40% ročně až na předpokládaných 1,3 miliardy dolarů v roce 2008.

Zdroj: Gamasutra

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 českých her, které úspěšně prorazily i do zahraničí

10 českých her, které úspěšně prorazil…

Ačkoli se nemůžeme měřit s většími zeměmi, pár skvělých her od nás se do světa podívalo. Pojďme se podívat na ty největší šťastlivce.

6.  9.  2017 | | 12 N/A
8 nejšílenějších pařeb, které si můžete zahrát na Steamu

8 nejšílenějších pařeb, které si můžet…

Během letošního roku se Valve rozhodlo, že Steam Greenlight neplní tu roli, kterou od něj požadovalo. Skrz něj se na Steam totiž dostávaly opravdové zrůdnosti, jako třeba simulátor kamene. Tomu měla zabránit nová služba jménem Steam Direct. Jak si můžete všimnout, opět jim to tak úplně nevyšlo, a i nadále tak v nejpopulárnější digitální distribuci PC her naleznete unikátní šílenosti. Nabízíme vám ty nejbizarnější z nich!

14.  9.  2017 | | 7 N/A
Hrajeme sci-fi akci Destiny 2: epický fotoseriál z výpravy

Hrajeme sci-fi akci Destiny 2: epický …

Destiny 2 je hra plná rozporů. Po několika desítkách hodin strávených v jejím světě vám ale můžeme říct jedno. Budete nadávat, ale nebudete se moci odtrhnout.

9.  9.  2017 | | 2 N/A
Běžící pás AAA produkce aneb konec velkých her tak, jak je známe dnes

Běžící pás AAA produkce aneb konec vel…

Také se vám zda, že herní průmysl pomalu ale jistě klesá do prachsprostého mainstreamu? Máme stejný pocit.

5.  9.  2017 | | 18 N/A
Herní agenda: konec okurkové sezóny

Herní agenda: konec okurkové sezóny

Tak jsme přežili letošní okurkovou sezónu a pomalu ale jistě se k nám dostávají tituly, na které jsme se takovou dobu těšili. Je libo strategii, čistokrevnou akční jízdu nebo pohodovou adventuru? To všechno se objevilo během minulého měsíce.

8.  9.  2017 |
7 nejděsivějších herních zážitků, které nesmíte hrát v noci

7 nejděsivějších herních zážitků, kter…

Strach a hrůza patří spíše k nepříjemným a nechtěným pocitům. Přesto je ovšem mnohdy záměrně vyhledáváme a jejich přítomnost si doslova užíváme, což je vlastně jeden z velkých paradoxů zábavního průmyslu. Hororové zážitky nás naplňují a přitahují zároveň, a to v jakékoli podobě. Pojďme si připomenout ty nejděsivější hry, které si lze v rámci videoher můžeme užít.

12.  9.  2017 | | 6 N/A
Herní filosofie: samotářské zážitky žijí dál

Herní filosofie: samotářské zážitky ži…

Byl tady Skyrim, bylo tady Divinity a teď tady máme třeba Uncharted. Singleplayer zkrátka stále táhne, nyní snad možná ještě více než kdy dříve.

16.  9.  2017 | | 7 N/A
WRC 7: tak trochu šedá rally (recenze)

WRC 7: tak trochu šedá rally (recenze)

Nasaďte helmu, zapněte pásy a připravte se ke startu. Nový ročník WRC je konečně tady. A tak se ptáme, má v letošní konkurenci závodních her šanci na úspěch?

18.  9.  2017 | | 1 N/A