Elite Dangerous se ukazuje v prvním vývojářském deníku

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 2

Diskuze k článku

Dr.Sid  |  26. 11. 2012 15:55

Vydim ze na realnou fyziku se vyprdli. Coz chapu, protoze to zasadne komplikuje veci, nicmene zrovna od Brabena jsem cekal ze se s tim nejak popasuje. Ve Frontierovi bylo hodne drobnych podvudku, ktere to obchazely, a ktere by v multiplayer hre neprosly.
Na druhou stranu, jak rikam, plne to chapu. Realna astrofyzika opravdu neni pro bezne hrace, i kdyby to melo milion autopilotu. A proc se obirat o publikum, kdyz pro 99% je to k nicemu.
Osobne ale patrim do toho 1%

 |   |  Odpovědět
Lufťák  |  27. 11. 2012 14:11

No jo no. Ta fyzika mě taky vždycky štve. Samozřejmě nechci aby to počítalo reálnou dráhu kamení ve vesmíru. Ale na videu vidím, že zase budeme mít hru, kde vesmírné lodě létají jako v atmosféře, na přímý let rovně potřebují palivo a souboje budou plné hlasitých ohnivých výbuchů.
Pořád mi uniká, proč když chce někdo udělat souboje stíhaček, proč neudělá souboje stíhaček? A proč když dělají souboje ve vesmíru, tak proč to nejsou souboje ve vesmíru? I když zjednodušené, tak alespoň to jádro by mohlo být v principu správně. (tak jako NFS nejsou reálné závody aut, ale dá se to za ně považovat, protože se to pořád drží jistých konceptů, pouze je trošku upraví)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor