ELSA Gladiac 920 – Gladiátor v aréně 3D grafiky

Měl jsem to štěstí, že se do mých rukou dostal nejvýkonnější grafický akcelerátor GeForce 3 v provedení od německé firmy Elsa. Tato úžasná karta dovede zázraky, je to víc než kus železa. A pokud ještě nevíte jestli GeForce 3 koupit nebo ne? Tak si přečtěte tuto recenzi!
ELSA Gladiac 920 – Gladiátor v aréně 3D grafiky
Měl jsem to štěstí, že se do mých rukou dostal nejvýkonnější grafický akcelerátor GeForce 3 v provedení od německé firmy Elsa. Tato úžasná karta dovede zázraky, je to víc než kus železa. A pokud ještě nevíte jestli GeForce 3 koupit nebo ne? Tak si přečtěte tuto recenzi!

ChameleonUž je to pár let, co jsem poprvé usedl k PC. První hru, kterou jsem hrál byla F19. Byla to úžasná 3D hra, ve které jsem ovládal super moderní letadlo. Hra si mě úplně získala a grafika uchvátila, i když šlo o obyčejné vektory. Tzn. všechno se skládalo z barevných mnohaúhelníků. Dneska to asi připadne směšné, ale byl to opravdický zážitek a takové přistání s F19 byla záležitost mistrů. V této nezapomenutelné a úžasné době jednoduchých her jsem žil. Vzpomínám na to všechno s patřičnou dávkou nostalgie. Pak přišly první 3D akcelerátory. Ano, mnoho z vás si určitě vzpomene na úžasné 3Dfx Voodoo, a jak se v té době říkalo, kdo má 3Dfx, je král. I já jsem spolužákovi tiše záviděl Voodoo, i když jsem měl vlastně výkonnější počítač. Na veřejnosti jsem prohlašoval, že Voodoo nemají žádnou budoucnost jakožto přídavné karty a jedinou možnou budoucností jsou 2D/3D karty jako byla Riva 128 od tehdy nepříliš známe firmy nVidia. Dokonce jsem si chtěl Rivu 128 koupit, ale nakonec jsem pokrytecky zvolil 3Dfx Voodoo. Od té doby uplynuly již čtyři roky, vývoj počítačů šel značným krokem dopředu. Procesory se zrychlily 10x, disky se zvětšily také zhruba 10x, ale co grafické karty? Tady šel vývoj dopředu více než mílovými kroky. Dnešní nejvýkonnější grafický čip od firmy nVidia GeForce 3 je 60x rychlejší než Riva 128 (samozřejmě teoreticky). Jak jste si určitě všimli, v oblasti grafických čipů Moorův zákon o zvětšování integrovaných odvodů (každých 18 měsíců se zdvojnásobí počet tranzistorů či výkon procesoru, potažmo integrovaného obvodu) neplatí.

GeForce 3 vs. Riva 128

GeForce 3 Riva 128
Jádro NV20 NV3
Frekvence jádra 200 MHz ? MHz
Počet čipů na kartě 1 1
Počet pipelines 4 1
Texelů za cyklus 8 1
Texelů za sekundu 3200 miliónů 50 miliónů
Velikost pamětí 64 MB 4 MB
Šířka paměťové sběrnice 128 – bit DDR 128 – bit
Frekvence pamětí 230 MHz 100 MHz
Propustnost pamětí 7,6 GB/s 1,6 GB/s
Výrobní proces 0,15 mikron -

A ještě srovnání co se týče designu.

GeForce 3 Riva 128

Ale tento článek není o vývoji v oblasti grafických čipů, ale o grafické kartě Elsa Gladiac 920, která disponuje čipem nVidia GeForce 3. První věc, kterou bychom si měli ujasnit jsou základní specifikace grafického čipu.

Základní specifikace grafického čipu a pamětí

  • 0,15 mikronová výrobní technologie
  • 57 milionu tranzistorů
  • pracovní frekvence jádra: 200 MHz
  • 4 renderovací toky – každý po dvou texturovacích jednotkách
  • šířka paměťové sběrnice: 128 bitů
  • podpora DDR SDRAM pamětí
  • pracovní frekvence pamětí: 230 MHz (efektivně 460 MHz)
  • přístupová doba pamětí: 3,8 ns
  • datová propustnost: 7,4 GB/s
  • podporovaná velikost pamětí: 64 MB nebo 128 MB
  • 350 MHz RAMDAC převodník
  • nejvyšší rozlišení 2048 x 1536 při obnovovací frekvenci 75 Hz
  • podpora výstupu na digitální monitory (TFT, DSTN atp.)
  • 2x/4x AGP sběrnice

Co GeForce 3 podporuje

  • plná hardwarová podpora pro DirectX 8, Direct 3D a OpenGL verze 1.2
  • hardwarová podpora vertexových a pixelových stínů
  • podpora volumetrických textur
  • podpora Cube environment mappingu
  • podpora projektivních textur
  • podpora reliéfového texturování typu: Embossing, Dot Product 3 a EMBM
  • podpora komprese textur S3TC a DXTC
  • podpora celoobrázového anti-aliasingu (FSAA) metodou multisampling
  • podpora textur do rozlišení 4096x4096 při 32 bitech
GeForce 3 je absolutně revoluční grafický čip, od svého předchůdce GeForce 2 GTS se liší v mnoha bodech. Kdybych měl použít srovnání, tak nejvíc mi to připomíná rozdíl mezi Pentiem 4 a Pentium III. Celkově Pentium 4 je hodně GeForce 3 podobné – disponuje spousty nových technologií, je tvořeno rekordním množstvím tranzistorů (P4 – 42 miliónů, GeForce 3 – 57 miliónů), ale také mají společné neduhy – ještě pro něj neexistuje optimalizovaný software. A z toho důvodu je výkon jen lehce nadprůměrný a ne absolutně drtivý. Kdybych měl sestavovat počítač s GeForce 3, určitě bych zvolil Pentium 4, protože je to jediná možnost jak z obou vymáčknout maximum. Opravdu, podle benchmarků a srovnání - jako sousedé si rozumí opravdu výtečně.

Ale přejděme k novým technologiím GeForce 3. Co pro nás hráče přináší? Asi první novou věcí, kterou v hrách využijete je HRAA neboli High Resolution Anti-Aliasing. Konečně si můžeme užít Anti-Aliasingu (neboli vyhlazování hran) ve vysokých rozlišení bez výraznějšího poklesu framerate. Firma nVidia nám proto do GeForce 3 implementovala tzv. Quicunx Anti-Aliasing, což je speciální typ vyhlazování, který při výkonností ztrátě FSAA 2x má kvalitu FSAA 4x. Vyhlazování již softwarově podporovala Riva TNT2, ale protože byl výkonnostní pokles velmi vysoký, dal se využívat jen v nejnižším rozlišením. S GeForce 2 GTS přišla hardwarová podpora Full Scene Anti-Aliasingu (celoobrázkového vyhlazování), ale to pořád nebylo ono a v rozlišení vyšších než 800x600 už hry nebyly příliš plynulé. Až GeForce 3 nám dovoluje hrát hry s čtyřnásobným anti-aliasingem v rozlišení 1024x768 s 32 bitových barvách a hlavně framerate neklesne pod 50 snímků za sekundu. A to všechno díky Quicunx Anti-AntiAliasingu.

Další novou šikovnou technologií je Pixel a Vertex Shader Instruction Set. Jak je známo, každý procesor má určitou sadu instrukcí, aby mohl provádět určité matematické operace, nové instrukční sady se pak snaží provádět několik operací naráz, aby zrychlily běh procesoru. Nyní se obdobným způsobem snaží zrychlit firma nVidia grafické karty, i když je to úplně na jiném principu než u procesorů. K urychlení provádění určitých úkonů používá grafický chip tzv. Shadery (do češtiny volně přeloženo jako Stínovače). Vertex Shader má za úkol manipulovat s povrchem objektu a tvořit nové úžasné grafické efekty. Díky jemu dokáže chip rychleji pracovat – deformaci plochy, natahování objektů, morfing, odlesky apod. Prostě se Vertexovému “Stínovači“ řekne ať během scény například hýbe obličejem a on to udělá. Tím ulehčuje procesoru, který by jinak musel pracně počítat deformační síťku (odborně - mesh). Druhý stínovač – tzv. Pixel Shader se zase stará o vzhled povrchu a práci s texturami. Jde tady především o různé typy bumpmappingu, odrazy, ale hlavně díky této technologie dovoluje při renderingu použití precizního Phongova stínování, což značně zvyšuje kvalitu výstupu. Možná vám tyto technologie přijdou revoluční, ale není to tak horké. Některé z nich už byli použity např. v ATI Radeonu nebo v PlayStation 2.

Dovolil bych si ještě malou poznámku k Shaderům - je to úžasná technologie, hry s pomocí této technologie budou vypadat úžasně, ale bude ještě pěknou chvíli trvat, než se aplikuje v praxi. Potrvá ještě několik měsíců než se objeví hry používající tyto technologie. Do vánoc bychom se však určitě měli dočkat.

Co se týče hardwarových vylepšení, za zmínku stojí hlavně Lightspeed Memory Architecture. Paměťový tok je řízen čtyřmi subkontorlery se samostatným přístupem do pamětí. Tím se zlepšuje kvalita spolupráce jádra s pamětí a místo sériového jsou data zpracovávána paralelně.

To je všechno teorie, ale co praxe?

Zatím sice neexistují žádné počítačové hry využívající technologie GeForce 3, ale existují tzv. technologická dema. Grafickému chipu je zadána určitá scéna, kterou má za úkol vyrenderovat – a většinou tou scénou prochází kamera ovládaná uživatelem. Jedno z absolutně nejúžasnějších dem je Nature demo, které také slouží jako benchmark v 3DMark 2001, sice s kamerou nemůžete hýbat, ale je to pastva pro oči.

Nature demo Nature demo

Nature demo Nature demo

Nature demo Nature demo

Jak vypadá Anti-Aliasing v praxi

Pro hrubou představu jsem připravil detailní srovnání všech druhů Anti–Aliasing. Zvětšil jsem křídlo draka, a výsledek můžete posoudit sami.

Anti-Aliasing

V prvním případě, tzn. bez anti–aliasingu jsou hrany kostrbaté, není vytvořen plynulý přechod. V 2x FSAA jde mezi pixely křídla sem tam spatřit nějaký ten světlejší pixel, ale není to ono. Quicunx je na tom lépe, ale precizní 4x FSAA to není. V poslední případě – 4x FSAA si můžete všimnout perfektně vyhlazených hran, o kvalitě není potřeba pochybovat. Jen si trošku říkám, že ty hrany jsou příliš ostré, až nepřirozené. Ale to je a ještě určitou chvíli bude problém všech 3D her.

Pokud vás, zajímá jak se projeví Anti – Aliasing na celé scéně, podívejte se na obrázky pod tímto textem. Rozdíly jsou opravdu markantní.

bez AA bez AA

s 2x FSAA s 2x FSAA

s Quicunx AA s Quicunx AA

s 4x FSAA s 4x FSAA

Kvalita 2D a 3D zobrazení

Řada GeForce byla vždycky známá chabou kvalitou 2D zobrazení. Konkurenti jako ATI a hlavně Matrox měli vždycky navrch. GeForce 3 je na tom oproti svým předchůdcům znatelně lépe. U GeForce 256 a GeForce 2 GTS byl již obraz v 1024x786 a ve vyšších rozlišeních trochu rozmazaný a poměrně neostrý. U GeForce 3 se projevuje jev podobný, ale až u rozlišení 1600x1200 a výš. Což je docela slušný pokrok. Samozřejmě, že největší dík patří kvalitnímu 350 MHz dat/analog převodníku (RAMDAC). Podle mého subjektivního názoru se obraz zhruba vyrovná ATI, ale na Matrox zdaleka nemá. S příchodem G800 bude chlapcům z nVidie pěkně horko.

V 3D je situace podobná. GeForce 3 velmi dobře provádí anistorpické filtrování (nejkvalitnější druh používaného vyhlazování – lepší než bilinearní i trilinearní – omlouvám se za trochu kostrbaté počešťování, ale nelze jinak), proto jsou textury velmi dobře viditelné, dokonce i v celé své kráse. Dokonce i barvy jsou velmi syté. V takových Giants to je doopravdy barevný koncert, který polahodí oku. GeForce 3 je na tom velmi dobře, co se týče kvality 3D výstupu.

Čím se Elsa Gladiac 920 liší od ostatních GeForce 3?

Po designové stránce vypadá karta poměrně sympaticky. Chladicí prvky i podkladová “deska” grafické karty jsou vyvedeny v příjemné světle zelené barvě. Na grafickém chipu je umístěn docela tichý aktivní chladič (myslím si však, že by stačil i pasivní chladič, ale asi by to znemožnilo přetaktování). Nadstandardní součástí karty je TV-out, takže si z počítače můžete udělat konzoli – jen tak mimochodem, Elsa Gladiac 920 má zhruba stejnou cenu jako PlayStation 2.

Krabice To je ona - Elsa Gladiac 920 s chipem GeForce 3

Co se týče softwarového vybavení, je na tom Elsa dobře. Když otevřete krabici vykouknou na vás tři CD a jedno hodně sympatické dvoj CD. Kromě CD s ovládači naleznete DVD přehrávač a CD s nastaveními pro připojení na Internet přes firmu AOL (u nás je toto CD úplně na nic, teda pokud vám nevadí se na Internet připojovat do Německa). Posledním, tím nejzajímavějším cedéčkem je hra Giants: Citizen Kabuto. Musím se přiznat, že ač hry nehraji, tak mě tato hra na jeden večer chytla. Na obalu s grafickou kartou je napsáno, že tato hra je optimalizována na Elsu Gladiac 920, což je trošku zavádějící - sice na této grafické kartě vypadá perfektně, ale ani zdaleka nevyužívá všechny její možnosti.

Vrátil bych se k CD s drivery, protože jsem na něm našel celou verzi benchmarkovacího programu 3D Mark 2001 (proti 40 MB verzi z Internetu má tato 170 MB). Dalším příjemným překvapením byly dvě technologická dema – Chamelon a Inferno. A také zda najdete velmi pěkné šetřiče obrazovky. Další místo na disku zabírají : DirectX 8a, Adobe Acrobat, Intel Indeo 5, Windows Media Player.

Čím se ale Elsa liší nejvíc je 6-ti letá záruka, což má málokterý počítačový komponent. Je však pravdou, že za 6 let bude GeForce 3 stará vykopávka.

Benchmarky

Žádná recenze by nebyla úplná bez výkonnostních testů. Protože jsem měl celý týden na testování, opravdu jsem se vyřádil a výsledek můžete posoudit sami.

Konfigurace

Procesor: AMD Duron 800 MHz
Základní deska: MSI K7T Pro 2
Paměti: 256 MB RAM PC133
Grafická karta: ELSA Gladiac 920 (GeForce 3)
Pevný disk: Western Digital WD200BB (20 GB, 7200 ot./min.)
Operační systém: Windows ME
Drivery: Detonátory 12.41 – na instalačním CD

První dva testy jsou ze hry Quake III Arena. Porovnává se zde výkon čtyř nejsilnějších akcelerátorů: GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 GTS a Radeon 64 MB DDR.

Hra Quake III není nějak moc náročná na grafickou kartu a procesor. Každá z testovaných karet ji s přehledem zvládá. Tato hra je však perfektní nástroj na testování výkonu v OpenGL rozhraní. První test je v 16 bitových barvách.

Quake 3 v 16 bitech

Jak si můžete všimnout GeForce 3 je pod úrovní Ultry, je to trošku k smíchu, protože na obolu grafické karty je napsáno, že GeForce 3 je 7x rychlejší než GeForce 2 Ultra. Ale zase neměli bychom jí to tak zazlívat. Je to způsobeno hlavně neoptimalizací hry na tuto grafickou kartu. A nezapomeňte, že chip GeForce 2 Ultra pracuje na vyšší frekvenci než GeForce 3. Naštěstí ten výkonnostní propad není nijak markantní – pohybuje se jen kolem 10 %.

Quake 3 v 32 bitech

Zde můžete vidět stejný test, jen ve 32-bit barvách. Nejzajímavější je, že výkonnostní ztráta oproti 16-bitům je zanedbatelná (1 fps z 156 fps, je opravdu málo). Ale to platí u všech takto výkonných grafických karet. Tady ale dokonce GeForce 3 poráží i Ultru, hlavně ve vysokých rozlišení. Je to hlavně díky technologii Lightspeed Memory a také z důvodu velmi rychlých (3,8 ns, 460 MHz DDR) pamětí.

Výkon v závislosti na procesoru

Dalším testem, který jsem si pro vás připravil je porovnání výkonu GeForce 3 vzhledem k výkonu procesoru. Můžete se všimnou, že rozdíl mezi Pentium 4 1,8 GHz a Pentium III 600 MHz je takřka dvojnásobný a to je co říct. A ze zkušeností přetaktovačů, kteří testovali sestavy s Pentiem 4 přes 2 GHz vyplývá, že výkon se nadále zvyšuje. Dalo by se říct, že neexistuje zatím procesor, který by GeForce 3 doopravdy stačil. Prvním takovým možná bude Northwood, ale ten vyjde až za půl roku.

Výkon v závislosti na použitém typu anti-aliasingu

A jak je na tom GeForce 3 a Anti-Aliasing? Velmi dobře. Při zapnutém 2x FSAA je výkonnostní ztráta zhruba 25 %. Quicunx doopravdy dokazuje, že je to velmi nadějná technologie, protože ztráta výkonu je zhruba s FSAA 2x totožná (oproti vypnutém Anti – Aliasingu je to 30 % dolů), ale kvalitou se blíží FSAA 4x. Sice je 4 násobný Anti–Antialising opravdu bez zubatých hran, výkon se smrskne asi na polovinu. Což je asi výkon GeForce 2 MX.

Přetaktování

GeForce 3, potažmo Elsa Gladiac 920 patří mezi jedny z nejpřetaktovatelnějších grafických karet vůbec. Základní frekvence jádra je 200 MHz, paměti pracují na frekvenci 230 MHz (resp. 460 MHz DDR). U neznačkových karet s GeForce 3 jde dosáhnout frekvence jádra 230 MHz, a u pamětí se dá dostat až na 265 MHz (530 MHz DDR). U testované Elsy se mi povedlo vytáhnout frekvenci až na úctyhodných 250 MHz jádro a 275 MHz (550 MHz DDR) paměti. Při této frekvenci však grafická karta nefungovala správně a sem tam se objevilo zatuhnutí. Nakonec jsem zjistil, že ideální frekvence je 240 MHz jádro a 270 MHz paměti (540 MHz DDR). Proto doporučuji, jestli chcete přetaktovávat GeForce 3, tak zvolte Elsu, je opravdu dobrá!

Výkon přetaktované karty

Taktovat můžete podle libosti, nemusíte se držet mých doporučeních. Každá karta je trošku jinak přetaktovatelná, některá jde víc přetaktovat, některá míň. A také závisí na značce grafické karty. A jak zjistit co ta vaše GeForce 3 snese? Když přeženete frekvenci jádra, tak se vám při 3D hře zatuhne počítač. Pokud se dostanete vysoko s pamětmi, první se to projeví poruchami obrazu. Poté celkovým výpadkem. Na obrázcích dole si zmíněných poruch můžete všimnout – paměť bylo na neuvěřitelných 565 MHz DDR, po pár sekundách běhu obraz úplně zkolabovat a byly vidět jenom čmouhy. To se mi však již nepovedlo zachytit.

Chyby při přetaktování Chyby při přetaktování

Chyby při přetaktování

Po restartu by se všechno mělo dát do pořádku. Takže když už nevíte co dělat, tak restartujte. Pomáhá to!

Na overclocking je asi nejlepší program NVMax, který mimo overclockingu, dovoluje měnit různé nastavení grafického chipu (např. typ filtrování, násobek AGP sběrnice atp.). Stáhnout lze ze serveru http://www.tweakfiles.com/video/nvmax.html.

Koupit grafickou kartu s GeForce 3?

Na tuto otázku je velmi těžká odpověď. Ano i ne. První si řekněme co získáte koupí GeForce 3 – grafickou kartu, na které můžete hrát jakoukoliv hru, i v rozlišení 1600x1200 a to dokonce i s použitím anti-aliasingu. To všechno při frameratu nad 25 snímků za sekundu. Kvalita zobrazení je velmi slušná jak v 3D, tak i v 2D. Je nad úrovní řady GeForce 2, ale samozřejmě na Matrox nemá.

Řekněme si několik ale, které je důležité vzít v potaz. Jako první je procesor a paměti. Pokud za GeForce 3 není dostatečný výkon, nemá cenu tuto grafickou kartu vůbec kupovat. Sestavil jsem proto tabulku, podle které bych doporučoval řídit, pokud si kupujete novou grafickou kartu do svého počítače a chcete její výkon plně využít.

GeForce 3 Pentium 4 nebo Athlon 1 GHz +
GeForce 2 Ultra Athlon 1 GHz+
GeForce 2 GTS Athlon nebo Pentium III 700 – 1000 MHz
GeForce 2 MX Duron nebo Celeron 600 – 900 MHz
GeForce 256 Athlon nebo Pentium III 500 – 800 MHz
Riva TNT2 Pentium II nebo Celeron 300 – 500 MHz
Voodoo 3 Celeron nebo K6-2 200 – 500 MHz
Voodoo 2 Pentium, Pentium II, K6 166 – 300 MHz
Voodoo 1 Pentium 75 – 200 Mhz

Jak si můžete všimnout u GeForce 3 je napsán procesor Pentium 4, který k této kartě doopravdy vřele doporučuji, s ním dosáhnete absolutně nejlepších výsledků. Samozřejmě i s Athlonem se dají dělat zázraky, ale pokud chcete dneska absolutně nejvýkonnější počítač tak jedině kombinace: Pentium 4 1,8 GHz, 512 MB RD RAM a GeForce 3 (u nás ale asi málokdo dá přes 100 000 Kč za počítač, pokud to není server). Další problematická věc u GeForce 3 je, že neexistuje žádná hra, která by využila GeForce 3 plně. A samozřejmě poslední věc, která je největší oříšek je cena. Pohybuje se zhruba od 17 000 do 25 000 Kč, záleží na tom jaká je značka grafické karty a kde ji kupujete. Za 20 000 Kč si dneska můžete koupit zánovní Škodu 120 nebo dovolenou v Thajsku pro jednoho. A jaké je moje doporučení?

Světlé stránky hry Temné stránky hry
  • brutální výkon
  • nové technologie (pixel shader, vertex shader)
  • použitelný anti-aliasing (Quicunx si zaslouží pochvalu)
  • velmi dobře se přetaktovává
  • kvalita obrazu
  • TV-Out
  • slušný bundle (Giants jsem dokonce chvíli pařil)
  • sympatický vzhled
  • poměrně vyspělé ovladače
  • 6 roků záruka
  • cena!
  • výkon se zatím plně nevyužije
  • nutnost velmi výkonného procesoru

Elsu Gladiac 920 koupit, je to doopravdy úžasný kus hardwaru. Když jsem jí dostal do rukou, tak by mě ani nádherná ženská v Evině rouše nedokázala odradit abych ji nestrčil do svého počítače a nezkusil ji. Ale s koupí bych doopravdy nespěchal (teda pokud nemáte zbytečných 20 000 Kč). Ideální doba pro koupí této karty se mi zdá asi období od této chvíle za rok. V té době bude na trhu nástupce GeForce 3 – NV 25 (možná GeForce 4, ale tohle si ještě netroufám odhadnout), cena GeForce 3 by tak měla klesnout na nějakých 6 – 7 tisíc korun, a bude tak velmi dostupná. K tomu bych doporučil koupit procesor AMD s jádrem Appaloosa (value procesor vyráběný 0,13 mikron technologii) a nějakých 512 MB DDR RAM. To všechno by se mělo sehnat tak někde kolem 12 000 Kč, a celkově by taková sestava měla vyjít do takových 30 000 – 35 000 Kč, což je za počítač, který v 3D Marku 2001 udělá přes 7000 bodů almužna :).

Celkové hodnocení: 9/10

Výrobek zapůjčila firma: AT Computers.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Vybrali jsme nejlepší PC hry pod stromeček

Vybrali jsme nejlepší PC hry pod strom…

Toto je deset her, které byste rozhodně neměli při hraní na počítači vynechat.

18.  11.  2017 | | 11 N/A
Need for Speed Payback: nedostatečně rychle a zběsile (recenze)

Need for Speed Payback: nedostatečně r…

Po menší přestávce jsme se konečně dočkali dalšího dílu série Need for Speed. Prospěla závodům pauza stejně, jako novému asasínovi? To se dozvíte z naší recenze.

12.  11.  2017 | | 17 N/A
Městská akce Watch Dogs je na PC zdarma, stahujte!

Městská akce Watch Dogs je na PC zdarm…

Pokud jste ještě nedali prvním dílu této série šanci, nyní už nemáte žádný důvod akci nevyzkoušet.

7.  11.  2017 | | 2 N/A
Na PS Store startuje nová akce, najdete tam spoustu her pod tři stovky

Na PS Store startuje nová akce, najdet…

Chcete si doplnit svou digitální knihovničku konzole Playstation o pár parádních pecek? V obchodě máte skvělou akci.

16.  11.  2017 | | 4 N/A
Testovali jsme Xbox One X: jde o nejvýkonnější konzoli na trhu?

Testovali jsme Xbox One X: jde o nejvý…

Tak je to konečně tady. Vyšel Xbox One X, nejvýkonnější konzole na trhu a dlouho opěvovaný klenot Microsoftu. Je to opravdu dobrá herní mašina nebo přeceněný favorit?

17.  11.  2017 | | 13 N/A
Microsoft rozjíždí časově omezenou nabídku bundlů konzole Xbox One S

Microsoft rozjíždí časově omezenou nab…

Slevová mánie začíná.

12.  11.  2017 |
Playstation trofeje začínají mít smysl, dostanete za ně kredity

Playstation trofeje začínají mít smysl…

Pokud patříte mezi lovce trofejí na konzoli Playstation, vaše snažení dost možná nabere výraznější obrysy.

6.  11.  2017 | | 10 N/A
Fanoušci přinutili EA ke změně, Star Wars Battlefront 2 bude lepší

Fanoušci přinutili EA ke změně, Star W…

Velká vlna nevole od fanoušků Battlefrontu podle všeho padla na úrodnou půdu. EA chystá změny.

18.  11.  2017 | | 2 N/A