Sledgehammer promluvil o technologii pohánějící ozubená kolečka této slavné válečné série.
Obliba série Call of Duty je v současnosti nezměrná, každý nový díl fanoušci vítají s otevřenou náručí. Přesto si někteří z nich stěžují na neustále se vracející IW engine, který hry v různých podobách pohání už od dob Call of Duty 2. Studio Sledgehammer, jenž s vývojem titulu vypomáhá, je však s technologií spokojeno, dokonce ji označuje jako Porsche mezi jinými enginy.
"Za celý svůj život jsem pracoval s několika enginy a tahle věc je prostě jako Porsche," řekl Glen Schofield, generální manažer Sledgehammeru. "Myslím tím, že je uhlazený, všechno je v něm nádherně čisté. Poznáte, že se na něm pracovalo dlouhé roky. Je snadné jej upgradovat."
Podle něj se engine dočkal od dob MW2 razantních vylepšení. "Když vedle sebe pustíte Modern Warfare 2 a Modern Warfare 3, uvidíte obrovský rozdíl. Však se podívejte na modely postav, na modely zbraní, zaměřte se na odrazy, koukněte na vodu. Tolik jsme toho přidali..."
"Když někdo řekne, že jsme jen udělali CTRL+C a CTRL+V, nechce se mi s nimi ani mluvit, protože nemají nejmenší tušení. Absolutně neví, jsou úplně mimo."
Nejdůležitější je podle jeho názoru ale hra samotná. "Už jsem to jednou řekl - nesnažím se prodat engine, snažím se prodat hru. Proto už budu mluvit jen o hře. O enginu můžete mluvit co chcete. Není to zábava."
Zdroj: CVG
- Ďábelsky ostré tempo
- Pestré střídání prostředí
- Zábavný akční multiplayer
- Chytlavé přestřelky
- Nulová snaha o inovaci
- Kratká kampaň
- Občas zbytečně hloupé scény
- Drobné bugy a glitche