Environmental Bump Mapping podle Matroxe u Rollcage II

Matrox, výrobce grafických karet, které se řadí co do prodejnosti spolu s 3Dfx a ATI mezi nejvýše postavené a diskutované, předvedl na příkladu hry Rollcage II, která bude simulátorem bláznivých vozítek, aplikaci environmental mapped bump mappingu, tedy nanesení dodatečné textury na již vykreslené objekty.
Matrox, výrobce grafických karet, které se řadí co do prodejnosti spolu s 3Dfx a ATI mezi nejvýše postavené a diskutované, předvedl na příkladu hry Rollcage II, která bude simulátorem bláznivých vozítek, aplikaci environmental bump mappingu, tedy nanesení textury na již otexturované objekty.

V případě Rollcage je myslím prezentace vcelku na místě – Rollcage patří mezi vcelku očekávané hry. Pár efektíků pro věrnější zobrazení hře rozhodně neuškodí – na následujících obrázcích máte možnost porovnat verzi se zapnutou a poté vypnutou EBM funkcí. Je to sice spíše jen kulinářská lahůdka, která nemá až tak radikální vliv na hru, ale potěší. Zvláště při bližším prozkoumání zvětšených obrázků zjistíte, co je to environmental bump mapping v praxi.

Diskuze (1) Další článek: DirectX

Témata článku: , ,