Obchod od Epicu nastupuje. A dělá to chytře.
Epic se snaží poslední dobou zuby nehty nalákat hráče na svůj nový herní obchod, a podle odezvy se mu to nadmíru daří. Děkovat může lákavým akcím i hrám zdarma, které se rozdávají takřka každý měsíc. Nyní se do vínku přidává i nová prodejní strategie, díky které bude podstatně jednodušší zakoupenou hru vrátit a získat zpět peníze.
Doteď systém fungoval tak, že zákazníci měli možnost dvou reklamací ročně. Nyní lze vracet zakoupené hry víceméně neomezeně a jedinou podmínkou je, že to stihnete do dvou týdnů od zakoupení konkrétního titulu. Také nesmíte mít odehráno více jak 2 hodiny, což je jediný limit.
Změnily se také nutné informace a data, která musí hráči pro vrácení peněz poskytnout. Doteď bylo poslat poslat Epicu svou IP adresu, poslední čtyři číslice kreditní karty a další choulostivé informace. Díky změnám nic z toho nebude potřeba a kontaktní formulář pro reklamaci se dost zjednodušil.
Epic také pracuje na lepším a přesnějším udávání cen pro jednotlivé regiony. V tuto chvíli je k dispozici přes 30 regionů ve více jak 130 zemích světa.