Podle Cliffa Bleszinskeho je stále možné z konzole vytřískat nevídané věci.
Xbox 360 je už starý téměř šest let a na jeho hrách to jde čím dál více poznat, zvláště při porovnání se stále výkonnějšími počítači. Přesto se najdou tací, kterým jeho výkon přijde dostatečný. Mezi ně se nyní řadí i Cliff Bleszinski, tvůrce série Gears War.
Podle něj nezáleží ani tak na výkonu, jako na schopnostech programátorů. "S kreativním programováním můžete vytvořit cokoli na jakékoli platformě," řekl Bleszinski. "Vzpomeňte na demo scénu 286tek, kdy někteří vytvořili demo, které mohlo směle konkurovat většině tehdejších AAA titulů."

"Jde jen o to, co dokážete vykouzlit za kód, kolik na to máte času a kolik úsilí do toho hodláte vložit. Nevím, jak dlouho ještě bude X360 na trhu, ale pokud na něj stihneme vydat další produkt, dáme si záležet, abychom z přístroje vymačkali poslední kapku."
"Jsme tak trochu v období, ve kterém SNES hry začaly využívat Mode 7 způsoby, o nichž se vám ani nesnilo. Už se nemusíme učit s hardwarem pracovat, teď se musíme naučit, jak z něj dostat to co chceme."