Michael Capps, prezident společnosti Epic, je s výsledkem iOS hry Infinity Blade na výsost spokojen. Dokonce natolik, že ji nezdráhá srovnávat s "velkými sourozenci" na konzolích. A to nejen co se grafické stránky týče.
"S Infinity Blade Chair vytvořil opravdový next-gen zážitek na mobilních zařízeních, kdy na iPhone, iPad a iPod Touch přinesl omračující vizuální stránku a inovativní gameplay, navrhnutý speciálně pro velký displej a jeho multi-touch schopnosti," řekl Capps.
"V Chair mají schopnost zapisovat se do historie Unreal Engine 3, což se jim nyní opět povedlo, když dokázali na mobilní herní zařízení dostat zážitek shodný s velkými konzolemi. Těší nás, že můžeme Infinity Blade konečně doručit do rukou hráčů po celém světě a doufáme, že se při hraní budou bavit stejně jako my."
Zdroj: CVG
- strhující hratelnost
- skvělá grafika
- slabší příběh
- vysoká obtížnost