Epic: Infinity Blade se vyrovná konzolím

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 5

Diskuze k článku

10. 12. 2010 13:05

No nevím, co tak čtu, tak se vyplnilo to, co jsem čekal. Je to nuda. A srovnávat to s velkými konzolemi...pánové zase poněkud přehánějí...
...nicméně jsem zvědav, s čím přijdou příště.

 |   |  Odpovědět
gerhe  |  10. 12. 2010 14:35

Az se Iphone pribizi grafikou PSP muzeme se bavit o stolnich konzolich, ale jestli mysleli treba N64 s PSX tak to pak souhlas.

 |   |  Odpovědět
Xenty  |  10. 12. 2010 15:37

S tim nemohu souhlasit. iPhone a iPad obzvlast uz jsou na tom dost podobne jako starsi verze PSP. Jejich vyhodou je dost taky to, ze disponuji znatelne vyssim rozlisenim nez napriklad PSP 3004. A proto na ne mohou uz vychazet hodne kvalitni hry, ale samozrejme chystane PSP2 zas trochu zamicha situlaci.

 |   |  Odpovědět
Steven  |  10. 12. 2010 21:05

Vsak grafika Infinity blade nielenze s prehladom prekonava PSP (jedine God of war sa ako-tak blizi), ale zaroven to bezi aj na neporovnatelne vyssom rozliseni (iPhone 4).
Snad len blazon by to vobec skusal porovnavat s grafikou PSX, kedy si si naposledy nechal vysetrit zrak?

 |   |  Odpovědět
11. 12. 2010 01:11

"Hardware: procesor MIPS R4000 s maximální frekvencí 333 MHz ( po provedení upgrade na custom firmware je možno provádět jeho taktování ) 32 MiB RAM, 4 MiB DRAM."

Bylo by divný, kdyby na tom bylo PSP s tímhle hw lépe.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor