Unreal Engine je jedním z nejpoužívanějších herních enginů vůbec a jeho použití se ještě razantně rozroste. Tim Sweeny, zakladatel a CEO Epic Games, v rámci výroční konference Adobe MAX 2011 ukázal funkční Unreal Engine 3 v prostředí nového Adobe Flash Player 11, čímž se engine posouvá po konzolích, či iOS a Androidu zase o něco dál. Pro prezentaci si v Epicu vybrali upravenou verzi multiplayerové střílečky Unreal Tournament 3, z níž vidíte níže obrázky. Původní hra sice vyšla už v roce 2008, ale vizuálně má stále co nabídnout a ve Flashi se jedná bezprecedentně to nejhezčí, co můžete vidět. Ukázka navíc může naznačovat, že se v dohledné době dočkáme UT 3 hratelného v prohlížeči – po vzoru Quake Live, který vychází z 12 let starého Quake III Arena.
Flash Player stále představuje klíčovou techologii pro hry na sociálních sítích jako je Facebook a Google+, případně hratelné v samotném webovém prohlížeči. A i když se Microsoft snaží jej se svým Silverlightem vystrnadit, díky Unreal Enginu se pozice Flashe minimálně z herního hlediska upevnila. Pro hráče to totiž může znamenat přechod z jednoduché 2D grafiky Farmvillu do „špičkového 3D s milionem objektů a v plynulých 60 framech za sekundu“. Otázkou je, jakou si pořádná 3D grafika ve Flashi vybere daň.