Epic vypustil do světa Unreal Engine 5.2. Přidává procedurální generování obsahu a zjednoduší práci filmařům

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 5

Diskuze k článku

Vladimír Mlázovský  |  16. 05. 2023 14:42

Wow, Unreal Engine zase o kousek povyrostl. Moc rád bych viděl na Apple silicon i nějakou hru, nejen editor

 |   |  Odpovědět
17. 05. 2023 13:07

Mně tam fungují hry na Unreal enginu, i hry z jejich store, které jsou Windows-only a x86. Místo aplikace od Epicu používám Heroic Games Launcher.

 |   |  Odpovědět
avatar
16. 05. 2023 13:06

Jo kdyby tak člověk měl hafo času, moc rád bych si s tím někdy pohrál a naučil, ale nejspíš na to nedojde.

 |   |  Odpovědět
16. 05. 2023 19:30

Před nějakou dobou jsem se do toho pustil se synem. Člověk koupí nějaké assety za podobné peníze jako by v reálu koupil třeba Playmobil a pak to za pár odpolední v Unrealu rozhýbe. Dítě si tam pak může stavět a skládat. Takže pokud je chuť to zkusit, tak určitě doporučuji to zkusit.

 |   |  Odpovědět
avatar
16. 05. 2023 12:59

Vypadá t fakt dobře, ještě aby to utáhly ty počítače

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor