Epicky stupidní krátký hraný film láka na Far Cry 3: Blood Dragon

Diskuze čtenářů k článku

JaSamojediny  |  17. 04. 2013 09:16

Boží....

 |   |  Odpovědět
vincent  |  17. 04. 2013 10:08

Konečně FC došli do stavu kdy tato legendární hra stratila svoje kouzlo. Střílení do nepřátel s kterých stříká fosforující krev je ubohost......

 |   |  Odpovědět
JaSamojediny  |  17. 04. 2013 11:04

Esli vono to nebude tím, že ten nepřítel je robot.

 |   |  Odpovědět
vincent  |  17. 04. 2013 11:08

tim sem chtěl říct, že FC už ted neni to co bejvala. ty hlupáčku jeden

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  17. 04. 2013 11:17

I tráva bývala dřív zelenější...

 |   |  Odpovědět
JaSamojediny  |  17. 04. 2013 11:27

To seš nějakej důchodce či co? To bych měl říkat já, že dnešní hry nejsou co bývaly. Když si vpomenu na propařené týdny u Dune 2.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  17. 04. 2013 11:35

No hlavně na to utrpení, když nešlo ovládat víc jednotek najednou. Dneska už bych to nehrál :) Ale on mluvil jen o Far Cry (možná nic staršího ani nezná).

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  17. 04. 2013 11:05

Pořád mi nějak uniká, proč se to vlastně jmenuje Far Cry 3. A zjevně nejsem sám (vizte příspěvek nade mnou).

 |   |  Odpovědět
Smash!  |  17. 04. 2013 11:51

Ve filmu Tron : legacy bylo rovnež použito mnoho světelných prvků, neonů atd, nutno dodat že Tron : Legacy však ale s touto tématikou koresponduje, jedná se o virtuální svět kde je zapotřebí ztvárnit elektrickou podstatu báze celého systému. Svítící mrakodrapy, osvětlené dopravní prostředky a dokonce i stylově laděné oblečení se světelnými prvky, to vše bych dokázal odpustit ideálu, který přímo těží ze samotné podstaty která je jak už jsem výše uvedl založená na skutečném, avšak přesto virtálním světě.
Ale dost k filmům, Far Cry pro mne vždy byl titul odehrávající se především na otevřené ploše rozlehlého herního prostředí. .to zda-li v prostředí plážových ůtesů, palem a džunglí a nebo naopak ve vyschlých pláních Afrických savan na tom už tak behementně nezáleží, nebo záleží? V očích zarytého fanouška této herní série musí dozajista převládat představa tropického vyobrazení korespondující s prvním a třetím dílem Far Cry, pouze druhý díl Far Cry se pokusil o změnu prostředí, výměna prostředí dle-mého názoru však v rámci Far Cry 2 neudělala samotné hře tak ůplně dobře. Moře, břehy pláží atd. vypadaly lépe v prvním Far Cry o poznání lépe než ve druhém pokračování. Naopak ve Far Cry 2 jste pro změnu mohli spatřit močály a jezera, řeky, všechny tyto vody však představovaly ošklivé zakalené bahenní louže spíše než čiré vody prvního a třetího Far Cry kde jste mohly spatřit spousty ryb, korálů a mořských řas. Druhý díl přinesl do hry přesto několik novinek, léčení sebe samotného, vytahování drátu z ruky, narovnávání vykloubeného prstu, vypalování řezné rány balíčkem syrek nebo vyplivnutí jednoho ze zubů po následném pádu z výšky. .to vše přestavuje jen malou výhodu kterou druhý díl nese sebou, nicméně kalné vody bahenních louží ve mě v druhém díle Far Cry přesto neevokovaly značnou míru nadšení stejně tak jako čiré vody plné života v prvním Far Cry. Jeden krok dopředu, dva kroky dozadu. Voda je skutečně jeden z hlavních elementů který ve Far Cry vždy (kromě Far Cry 2) fungoval. Skutečnost, že Africké pláně druhého dílu vám ve hře ukázaly jen několik málo druhů zvěře, a to ještě k tomu se scela evidentní absencí některých velkých zvířat jako jsou např. sloni, žirafy atd. mě v souvislosti s druhým Far Cry vyloženě šokuje a uráží zároveň. Dovedu si předstvit kalné Africké močály, i bahnité řery a pod. ale absence divoké žvěře je v tomto ohledu téměř do očí bijící chybou.
Co však mohu dodat k třetímu dílu Fa Cry? Far Cry 3 se zdá být plnohodnotným remakem prvního dílu Far Cry z tropických dob. Samozřejmě že se nejedná o plnohodnotný remake (předělávka) ale stále je zde cítit návrat ke kořenům série, a vězte že tyto kořeny byly a vždycky budou tam někde v onech tropických ostrovech. Není nutno dodávat cokoliv biť jen okolo tématu vody, nebo zvěře. Žraloci, kočkovité šelmy nebo varani. .mnoho faktorů ovlivňujících herní obtížnost i samotnou kontinuitu gameplaye. Návýkové látky, drogy, stimulanty, halucinogeny atd. jsou ve hře s ohledem na reálnou stránku charakteru tropického ostrova pouze vítány.
Oproti tomu Far Cry 3 Blood Dragon vypadá spíše jako nevlastní bratr samotné série Far Cry. Fakt, že takto stylizovaná hra se již nadále nedá považovat za Far Cry ani jako pokračování Far Cry 3 by dle-mého názoru mohlo být vnímáno širokou veřejností velmi negativně. Far Cry 3 Blood Dragon bude bezesporu ujetá, ulítlá záležitost pro některé odvážnější jedince. Nicméně, třeba se pletu a Blood Dragon udělá doslova neonovou díru do světa herního průmyslu? Né! To težko, jen málokterá herní společnost dovolí aby se svojí herní značkou takto zametly, nebo slušněji řečeno vystavily její kvality na pospas nezaručenému výsledku na ůrovni fiaska. Zkuste vyjmout ze světa Skyrimu některé zásadní postavy, a nahraďte je ku příkladu postavami ze scela opačného universa her jako je Warcraft nebo některé z her Lord of The Rings, uvidíte samy. Dojde tak ke znechucení řad hráčů, kteří již mají své oblíbené herní světy, a nechtějí si je nechat znechutit nebo zničit před vlastníma očima i u rukama zároveň. Ostatně právě proto existuje něco takového jako jsou právě výhrady na autorské práva. .

 |   |  Odpovědět
Smash!  |  17. 04. 2013 11:51

Ve filmu Tron : legacy bylo rovnež použito mnoho světelných prvků, neonů atd, nutno dodat že Tron : Legacy však ale s touto tématikou koresponduje, jedná se o virtuální svět kde je zapotřebí ztvárnit elektrickou podstatu báze celého systému. Svítící mrakodrapy, osvětlené dopravní prostředky a dokonce i stylově laděné oblečení se světelnými prvky, to vše bych dokázal odpustit ideálu, který přímo těží ze samotné podstaty která je jak už jsem výše uvedl založená na skutečném, avšak přesto virtálním světě.
Ale dost k filmům, Far Cry pro mne vždy byl titul odehrávající se především na otevřené ploše rozlehlého herního prostředí. .to zda-li v prostředí plážových ůtesů, palem a džunglí a nebo naopak ve vyschlých pláních Afrických savan na tom už tak behementně nezáleží, nebo záleží? V očích zarytého fanouška této herní série musí dozajista převládat představa tropického vyobrazení korespondující s prvním a třetím dílem Far Cry, pouze druhý díl Far Cry se pokusil o změnu prostředí, výměna prostředí dle-mého názoru však v rámci Far Cry 2 neudělala samotné hře tak ůplně dobře. Moře, břehy pláží atd. vypadaly lépe v prvním Far Cry o poznání lépe než ve druhém pokračování. Naopak ve Far Cry 2 jste pro změnu mohli spatřit močály a jezera, řeky, všechny tyto vody však představovaly ošklivé zakalené bahenní louže spíše než čiré vody prvního a třetího Far Cry kde jste mohly spatřit spousty ryb, korálů a mořských řas. Druhý díl přinesl do hry přesto několik novinek, léčení sebe samotného, vytahování drátu z ruky, narovnávání vykloubeného prstu, vypalování řezné rány balíčkem syrek nebo vyplivnutí jednoho ze zubů po následném pádu z výšky. .to vše přestavuje jen malou výhodu kterou druhý díl nese sebou, nicméně kalné vody bahenních louží ve mě v druhém díle Far Cry přesto neevokovaly značnou míru nadšení stejně tak jako čiré vody plné života v prvním Far Cry. Jeden krok dopředu, dva kroky dozadu. Voda je skutečně jeden z hlavních elementů který ve Far Cry vždy (kromě Far Cry 2) fungoval. Skutečnost, že Africké pláně druhého dílu vám ve hře ukázaly jen několik málo druhů zvěře, a to ještě k tomu se scela evidentní absencí některých velkých zvířat jako jsou např. sloni, žirafy atd. mě v souvislosti s druhým Far Cry vyloženě šokuje a uráží zároveň. Dovedu si předstvit kalné Africké močály, i bahnité řery a pod. ale absence divoké žvěře je v tomto ohledu téměř do očí bijící chybou.
Co však mohu dodat k třetímu dílu Fa Cry? Far Cry 3 se zdá být plnohodnotným remakem prvního dílu Far Cry z tropických dob. Samozřejmě že se nejedná o plnohodnotný remake (předělávka) ale stále je zde cítit návrat ke kořenům série, a vězte že tyto kořeny byly a vždycky budou tam někde v onech tropických ostrovech. Není nutno dodávat cokoliv biť jen okolo tématu vody, nebo zvěře. Žraloci, kočkovité šelmy nebo varani. .mnoho faktorů ovlivňujících herní obtížnost i samotnou kontinuitu gameplaye. Návýkové látky, drogy, stimulanty, halucinogeny atd. jsou ve hře s ohledem na reálnou stránku charakteru tropického ostrova pouze vítány.
Oproti tomu Far Cry 3 Blood Dragon vypadá spíše jako nevlastní bratr samotné série Far Cry. Fakt, že takto stylizovaná hra se již nadále nedá považovat za Far Cry ani jako pokračování Far Cry 3 by dle-mého názoru mohlo být vnímáno širokou veřejností velmi negativně. Far Cry 3 Blood Dragon bude bezesporu ujetá, ulítlá záležitost pro některé odvážnější jedince. Nicméně, třeba se pletu a Blood Dragon udělá doslova neonovou díru do světa herního průmyslu? Né! To težko, jen málokterá herní společnost dovolí aby se svojí herní značkou takto zametly, nebo slušněji řečeno vystavily její kvality na pospas nezaručenému výsledku na ůrovni fiaska. Zkuste vyjmout ze světa Skyrimu některé zásadní postavy, a nahraďte je ku příkladu postavami ze scela opačného universa her jako je Warcraft nebo některé z her Lord of The Rings, uvidíte samy. Dojde tak ke znechucení řad hráčů, kteří již mají své oblíbené herní světy, a nechtějí si je nechat znechutit nebo zničit před vlastníma očima i u rukama zároveň. Ostatně právě proto existuje něco takového jako jsou právě výhrady na autorské práva. .

 |   |  Odpovědět
Smash!  |  17. 04. 2013 12:02

Omluvám se za 2x odeslaný příspěvěk. .zlobil mi web a mám podezření i na špatnou funkčnost těchto stránek. Byl jsem rád, že text šel vůbec odeslat. .mějte se, a pamatujte, hrajte jen to co (vám) za to stojí! ti ostatní ať si myslí svoje. .

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 15 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, největší problém má Xbox

Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, n…

Cyberpunk 2077 dostal minulý týden odklad data vydání a vyjde tak až v září. Polský insider Borys Niespielak tvrdí, že je to kvůli optimalizaci pro konzole.

23.  1.  2020 | | 8 N/A
Zadarmo nebo se slevou: čínský Nový rok a The Bridge zdarma

Zadarmo nebo se slevou: čínský Nový rok a The Brid…

Na všech platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Někdy je toho ale tolik, že se v tom člověk jen těžko orientuje. My vám s tím rádi pomůžeme. Podívejte se níže na akce, které by vám tento týden neměly uniknout.

24.  1.  2020 | | 3 N/A