Exkluzivní akce The Order: 1886 pro PS4 odkrývá čerstvé detaily

Kluci ze studia Ready at Dawn nás už potěšili kvalitními tituly. Nyní se chystají na další, opět exkluzivně pro konzoli od Sony. Co nám odhalil GameInformer?

První zmínky o této hře jsme zaregistrovali na letošním veletrhu E3 v LA, kde Sony potvrdilo vývoj novinky The Order: 1886. Pracuje na ni studio Ready at Dawn, které má za sebou vcelku velký titul God of War: Ghost of Sparta pro PSP. Tentokrát je ale laťka pro studio nasazena mnohem výš, protože The Order: 1886 bude exkluzivně pro PS4, a tak se vývojáři musejí pořádně vytáhnout. Jaké zajímavosti nám odhalil časopis GameInformer? Dočtete se níže.

Hratelnost

  • Hra je velmi ambiciózní a první ohlasy jsou veskrze pozitivní. Redaktoři GameInformeru poznamenali, že jde o ohromující vizuální podívanou, kterou nikde jinde neviděli. Trailer je prý přesným obrázkem hry.
  • Na hře se pracuje již od roku 2009, kdy byl vyvinut nový engine pro PS4, který má využít pořádného výkonu konzole.
  • Fyzika ve hře bude zcela odpovídat reálným zákonům. Kovové trámy, jež v normálním životě reagují na magnetickou sílu, budou reagovat i ve hře, a podle toho se budou prohýbat.
  • Vše bude mít perfektní detaily. Vývojáři se snaží, aby každá textura byla precizně vymodelována, ať už se jedná o dřevo, tkaninu nebo efekt světla z různých druhů lamp.
  • Prach poletující v místnostech byl vždy prozatím jen vizuální. Nyní už bude usedat i na kameru a mít dopad na hratelnost.
  • Obsáhlý scénář sepsal Ru Weerasriya, Kirk Ellis a z menší části na něm má podíl i John Adams.
  • Všechny zbraně budou specifické a budou mít vlastní individuální vlastnosti. Všechny se budou hodit do různých druhů boje. První z nich si můžete prohlédnout v traileru, nese název Arc Gun. Chybět nebudou doplňky v podobě granátů nebo světlic.
  • Není moc her, které spojují historii, fantasy, sci-fi a mytologii navíc v bohatém herním světě.
  • The Order: 1886 si vezme trochu inspirace z God of War, a to zejména při bojových scénách, které mají být chaotické a vzrušující.
  • Quick-time sekvence mají být inovativní a lépe začleněné do prostředí. Při souboji zblízka tak někdy dochází ze zpomalení času s možnosti se rozhlédnout kamerou po okolí a najít si nový cíl nebo improvizovanou zbraň.

Příběh

  • Hra nás zavede hned do dvou století a to konkrétně 7 a 8, kdy se ve světě objevily příšery a započal tvrdý boj. Proti nim byla vytvořena skupina Rytířů kulatého stolu, kteří díky substanci zvané Černá voda dokáží žít déle, aby tak mohli ochraňovat svět. Zároveň mají schopnost se uzdravovat. Bohužel tato na první pohled nápomocná substance je zároveň i prokletí, protože rytíři za svůj dlouhý život musí sledovat smrt kolem sebe.
  • Historii tak máme za sebou a je čas se přestěhovat do 19. století do Londýna, kde se bude odehrávat zbytek příběhu. V tomto století propuká velká průmyslová revoluce. Vaším hlavním hrdinou bude známý sir Galanhadem alias Grayson (v traileru muž s knírem).
  • Mimo nebezpečí příšer také stoupá nervozita obyvatel a potenciálně i vyhrocení situace, protože se lidem nelíbí velké rozdíly v sociálních vrstvách a bojkotují proti bohatým a nevyváženým dávkám.
  • Příběh je stvořen pro hru jednoho hráče a zatím vývojáři o multiplayeru nechtějí ani slyšet.
  • Dramatické momenty si vychutnáte naplno, protože je budete sledovat s odstupem, jako u filmu. Naopak akční scény jsou zcela pod velením hráče.

Z popisu lze zatím usoudit, že hra vypadí přinejmenším zajímavě. Těšíte se?

Váš názor Další článek: Call of Duty: Ghosts v nejnovějším traileru představuje klany

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,