F1 2001 – udělejte Engeho mistrem světa!

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 24

Diskuze k článku

kimi  |  06. 05. 2008 17:52

plnou hru!!prosím

 |   |  Odpovědět
lukas  |  04. 05. 2002 09:11

Existuje patch na novou sezonu, kterej by za něco stál?

 |   |  Odpovědět
Honza  |  25. 03. 2002 11:48

Cau lidi, nevite v jakym programu vytvarej auta nebo i trate lidi co prispivaj na ruzny servery zabyvajici se stahovanim novych aut a trati do ruznych her, napriklad do f1 2001 na strance www.gpx.it?

 |   |  Odpovědět
Jack  |  25. 03. 2002 11:48

po naistalovani update od EA je vse v poradku, kvuli tehle hre jsem poridil P4-1,8GHz, Abit TH7IIRaid, GeForce 3 64 MB,...... stejne to na 1280x1024 16bit skubalo, az po nainstalovani update - slibili lepsi podporu cipum od Nvidie, vse maka, vse FULL, je to bomba, ale chce to jeste Logitech MOMO volant, kozenej....

 |   |  Odpovědět
Steve  |  25. 03. 2002 11:48

Je nejaký způsob jak rozjet F1 2001
na staré dobré kartě Voodoo 3/2000 ?

 |   |  Odpovědět
Jursík David  |  25. 03. 2002 11:48

Jak je mozny ze se mi na 900Mhz sekaj formule v 640x480 s detailama na low PRISESRNE sekaj. Nechci videt jak by "behalo" na 330 ve vasi recenzi.
Muzou za to Win. XP

 |   |  Odpovědět
Martin Prášil  |  25. 03. 2002 11:48

Pozor, my jsme to recenzovali na Celeronu 800 a GeForce2MX, těch 333 MHz je minimální konfigurace doporučená výrobcem. A pokud ti to nápadně cuká, tak si pročti celou diskusi, jsou tam nějaké tipy (pro karty nVidia).

 |   |  Odpovědět
Honza  |  25. 03. 2002 11:48

Cau lidi, mne slape F1 2001 na karte ATI uplne bez problemu i v nejvyssim rozliseni, takze to posrali asi jenom na kartach od nvidie. Nevite nahodou proc kdyz tam nainstaluju ten patch a chci to spusti tak mi to napise ze tam mam dat korektni CD. Pred nainstalovanim toho patche de vsechno v pohode. To CD mam vypaleny, nebude to tim?

 |   |  Odpovědět
Martin Prášil  |  25. 03. 2002 11:48

Asi :)

 |   |  Odpovědět
DAVE  |  25. 03. 2002 11:48

To si piš, že ti vypalovaná hra přestala jet po nainstalování Patche. Tento problém má 90% her. Je to prostě daň za to, že máš hru za 20,-Kč místo za 1.800,-Kč. Patch neopravuje jen uznané i neuznané chyby ve hře, ale i známé pokusy o odstranění ochrany CD. Takže vypalovaná hra a jakákoli aktualizace připadá v úvahu jen s novým crackem.
Poměr cena/výkon je pro vypalované CD pořád lepší....

 |   |  Odpovědět
David  |  03. 04. 2008 12:48

Myslim si že je to tím CD tak to zkus přes virtualní mechaniku me to chodí bez problémů!!!

 |   |  Odpovědět
:[skaj]  |  25. 03. 2002 11:48

Neskutecne jsem se na tuhle parbu tesil. Hlavne nato, jak si zase jednou zaparim poradnou gamesu s bezva grafikou. Koukal jsem na minimalni konfiguraci a byl mile prekvapen, ze neco takoveho by se natom mohlo vubec hejbat. Ale ouha. Uz pri detekci grafickeho nastaveni jsem zacal pozorovat, ze neco neni fporadku. O to vetsi prekvapeni me cekalo ve hre. Na mem pocitaci PIII na 1GHz, 256 MBRAM, nVidia Geforce 2 32MB jsem pocital, ze hra ktera ma minimalni naroky (PII333MHz,... vice uz v zahlavi clanku) mi bez problemu pojede s plnymi detaily pri nejakem rozumnem rozliseni. Jenze ten "s prominutim" srac se zacal hratelne hejbat pouze na mizernych 640x480 pri detailech, ktere nebyli ani nahodou na plnych hodnotach. Zkusil jsem to na 1024x768 a cumel jsem jak cernoch do kyble ledu. Neco o poctu snimku za vterinu se nedalo vubec mluvit - spise o poctu vterin po jakem se snime kzobrazi. Docilil jsem na svem pocitaci neuveritelnych 0.15 FPS. Bylo to uzasne divat se na poskakujici fotky stridajici se v intervalu temer 8 vterin. Proste uplne na howno! Sem nasranej a tu zasranou hru pujdu vraaatit. Kvuli tomu, abych to hral v 640x480 sem si to nekupoval. To zustanu radsi u stupidni Grand Prix 3.

 |   |  Odpovědět
Patrik  |  25. 03. 2002 11:48

Tak to sme na tom skoro stehně,mám podobnej komp jako ty,ale tohle se fakt nedá.Kámoš mi to pučil,ale to neměl dělat,protože jak se ta hra zasraně trhala,tak sem vytáh cd s cdromky a cdéčko sem rozlámal a vyhodil.Kámoš měl pro mě pochopení,protože on si ani neškrt.To by mě teda zajímalo co maj v EA za kompy nebo-li kompy budoucnosti.Timhle si to u mě EA pěkně posralo.

 |   |  Odpovědět
Pedro  |  25. 03. 2002 11:48

Je mi vas vsech docela lito.Me to na ps2 beha v plnych detailech skvele rychle.
Inu ale kdyz radeji nekdo pari na pcdle namisto pohodlne konzole,mel by pocitat s tim,ze ne vzdy mu to poslape idealne,jak tvurci zamysli.Ale uznavam,ze na tom maji zrejme i podil u EA.
Mimochodem ty obrazky nevypadaji moc pekne.Rozliseni ok,ale napr. postrani pneu vypadaji jen jak uboha textura a vozy taky moc detailnich textur nepobrali.
Jestli ma nekdo moznost videt verzi pro ps2,tak at si radeji zahraje tu.Zvlada to v pohode hru 4 hracu najednou a hru 2 hracu ve splitu to zvlada s naprosto stejne detailni grafikou a s 22 vozy na trati jako v single playeru,coz si na pc jen stezi dokazu predstavit.
Jestli tyto obrazky pochazi z pc verze s plnymi detaily,tak musim konstatovat,ze na ps2 vypada skutecne mnohem lepe,obzvlaste co se tyce modelu vozu a samozrejme "sekani" nepripada v uvahu.
Zdarek

 |   |  Odpovědět
Martin Prášil  |  25. 03. 2002 11:48

Ty obrázky jsou vytípané jen na high detail (nejlepší stupeň je full detail), a jak jsem si teď všiml, na jejich kvalitě se podepsala i vysoká JPG komprese. Na mém počítači s Celeronem 800 a GeForce2 MX to na full detail hodně trhalo, ale řekl bych, že na dnes již běžných PC s CPU nad 1.2 GHz a s trochu lepší grafikou to jede slušně i na plné detaily. A vizuální rozdíl je opravdu patrný, hlavně v detailnosti textur.

Mimochodem, tohle je první hra, na které jsem pozoroval dotahování textur přes AGP. Na GF2MX s 32MB paměti to ve full detailu vypadalo následovně: prvních pár stovek metrů od startu jede hra cca 5-7 fps. Pak najednou zrychlí na 15-18 fps a to jí vydrží cca 1 km. A opět bez viditelné příčiny (počet vozů ve výhledu nebo složitost okolí na to nemá vliv) klesne pod 10 fps. Zdá se, že doba 64MB akcelerátorů je definitivně tu ...

 |   |  Odpovědět
M@rtin  |  25. 03. 2002 11:48

A co tie zubate sikme ciary? To to nema nejake vyhladzovanie alebo co? Inak to vyzera docela dobre (oproti F1 2000).

 |   |  Odpovědět
Martin Prášil  |  25. 03. 2002 11:48

Podpora vyhlazování samozřejmě v nabídce je (FSAA), ovšem pro GeForce2MX to je zcela mimo mísu...

 |   |  Odpovědět
tonda  |  25. 03. 2002 11:48

Tahle hra je po technicke strance neuveritelpna sracka, uz dlouho nepamatuju, ze by testeri svoji praci tak ocividne odflakli. Na mem pocitaci (Athlon 1.4, GeForce3, 256 MB RAM) nakonec pomohla uplna zhovadilost - zapnout zobrazovani loga nVidia pokud se pouziva DirectX (nepomohla ani zminovana utilitka na zobrazovani FPS). Tenhle tip sem se docetl asi po dvouhodinovem prolejzani diskuzi na netu - coz predpokladam, ze obycejny hrac nepodstoupi. Ten si koupi za 1500,- hru, desne se na ni tesi a pokud se uplne nahodou netrefi do stejne konfigurace jako meli v EA (o cemz uprimne pochybuju), za hodinu ji nastvane odhodi nebo spis odnese do obchodu reklamovat. Proste shit.

 |   |  Odpovědět
Martin Prášil  |  25. 03. 2002 11:48

Máš pravdu, poslední verze Fraps 1.5 na tohle fakt nezabírá - já jsem používal 1.2B. Nicméně zapnutí zobrazování loga nVidia v DX funguje i na mém PC, dík za tip. Snad to EA už brzy opraví...

 |   |  Odpovědět
Jindra  |  25. 03. 2002 11:48

Zdravim. Mam podobny problem s grafikou o jake pisete a nemyslim si ze bych mel zase tak az spatne HW podminky. Mohl bych Vas pozadat o radu kde sehnat utilitku o ktere jste v clanku psal (Fraps) ?
Dekuji.

 |   |  Odpovědět
Kamil Gric  |  25. 03. 2002 11:48

Odkaz na aktualni verzi 1.5 (soubor ma 42kb)
http://www.fraps.com/FRAPS15.EXE

 |   |  Odpovědět
matty  |  25. 03. 2002 11:48

a jak vypadaj tyhle formule na PS2 ?
nedelate vubec zadne recenze na nove pecky pro PS2 co je s Vama ?
stare dobre doupe !!!!!!!!!

 |   |  Odpovědět
Petr Broža  |  25. 03. 2002 11:48

Testujeme jen hry, které se nám podaří sehnat. V posledních době jich je sice málo, ale to majitelů konzol také.

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  25. 03. 2002 11:48

Bohužel v našem týmu chybí člověk, schopný (kvalitně) recenzovat závodní konzolové hry. Jinak říjen byl mrtvý, pokud jde o "pecky" pro PS2. Sám jsem hrál Sumonnera (recenze vyšla dnes) a Alone In The Dark 4, jehož recenze bude v nejbližších dnech (PS2 konverze se moooc povedla:). Listopad bude mnohem, MNOHEM zajímavšjší:)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor