Fallout 76 bude bez lidských NPC, úkoly musíte hledat jinde

V novém Falloutu vám nebude nikdo rozkazovat. Úkoly a informace si musíte sehnat od někoho nebo něčeho jiného.
Fallout 76 bude bez lidských NPC, úkoly musíte hledat jinde

Bethesda už dříve vysvětlila, že tentokrát questy nebudou rozdávat klasická NPCčka, ale neupřesnila, jak je tedy budeme získávat. Teď konečně na tuto otázku odpověděl vicepresident globálního marketingu Peter Hines. 

Betatest online střílečky Fallout 76 začne v říjnu

Betatest online střílečky Fallout 76 začne v říjnu

"Bude tam spousta různých způsobů. Ve hře nebudou NPC ve smyslu lidských bytostí, ale to není jediný způsob, jak dostávat instrukce, co dělat. Například roboti. Hodně to bude souviset s odhalováním světa, který tu byl ještě před vámi. Nebude to jako kdyby před vámi a bombami nikdo neexistoval. Budete muset přemýšlet, jak lidé dříve přežívali a co se vlastně děje," řekl Hines a potvrdil, že všechny důležité informace budete získávat hlavně z poznámek, záznamů a interaktivních prvků, které v průběhu hry bude možné najít.

Fanoušek zvládl dohrát celou antologii Falloutu za méně než hodinu a půl

Fanoušek zvládl dohrát celou antologii Falloutu za méně než hodinu a půl

"Budete nacházet útržky toho, co měli tehdejší lidé v plánu. Budete se snažit zjistit, jak ke všemu došlo, co je co a hodně z toho se dozvíte pouze tím, že budete prozkoumávat svět. Jeden hlavní úkol vás protáhne hrou a postupně vás pošle na spoustu různých lokací, abyste zjistili, co měl za lubem Overseer. Ale pak tu bude hromada menších questů, které si musíte najít sami. Tady máte nějaký záznam s příběhem chlapíka co najednou zmizel. Kam se poděl, co se mu stalo, k čemu se chystal? Na to budete muset přijít vy," popisuje Hines systém úkolů ve hře.

Nejnovější záběry z Falloutu 76 přibližují týmovou hru, atomovky a stavění

Nejnovější záběry z Falloutu 76 přibližují týmovou hru, atomovky a stavění

Bethesda se tak zřejmě bude držet vyprávění příběhů skrze prostředí a jeho zkoumání. Vaším úkolem bude hledat stopy mrtvého světa a nacházet v nich souvislosti a úlomky skládačky celého před-apokalyptického příběhu. "Existuje hromada způsobů, jak to udělat bez AI. Nerad bych to hráčům vyzradil, protože myslím, že Todd Howard o tom ještě nemluvil, ale máme v rukávu spoustu zajímavých, zábavných a originálních způsobů předávání příběhu skrz prostředí," láká Hines na pátrání po minulosti.

Bethesda opravdu neplánuje remastery Morrowindu a Falloutu

Bethesda opravdu neplánuje remastery Morrowindu a Falloutu

Zdá se, že způsoby získávání úkolů a také odměn za ně budou opravdu rozmanité. Rozhodně nás nečeká jenom bezhlavé pobíhání za chlapíkem nebo počítačem, který vám vždy řekne, co dělat. Průzkum celého světa tak bude klíčový a to je dobrá zpráva pro všechny, kdo se v otevřených mapách vyžívá.

Fallout 76 vychází už 14. listopadu na PC, Xbox One a PS4. Půjdete do něj i přes výměnu singleplayerové kampaně za multiplayerový zážitek?