Fenomén: Final Fantasy – Průvodce po světě, 1. část

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 28

Diskuze k článku

Martin  |  02. 10. 2006 04:49

Ve všem souhlasím s tím machrem. Vaše DMG je moc nízké

 |   |  Odpovědět
Martin  |  02. 10. 2006 04:37

Martin.Kolecek@Seznam.cz
Je tu ten znalec Final Fantasy ??? tak když jsi takový znalec tak mi napiš jak se podle těch čísel co tam v jedničce jsou počítají ty věci jako :
! DMG
! Critical Hit
! xHits
! Missed
! Can´t run
! Close Call
! Cured
! Chance to strike first
! a taky která figura bude hrát dřív a která později
... ještě jsi pořád znalec nebu už "hnědé kalhoty" ?
A věděli jste, že se tam cestuje v čase ?? První díl je poslední ... Chápete ? Final ... chápete ?

 |   |  Odpovědět
Martin  |  02. 10. 2006 04:26

Ahoj!!! Neví náhodou nějaký dobrák jak se vypočítává Demage v prvním dílu FF? A vůbec jak se vypočítává všechno: Critical Hit (podle čeho a jak) a taky kolik zásahů a jaké je pravidlo pro Missed (to když nezasáhne:) ???

 |   |  Odpovědět
Tetsu  |  04. 09. 2006 15:08

Chtěl jsem napsat psa "bít".   Možná by stálo za uvažení zavést zde nějakou zpětnou editaci příspěvků.

 |   |  Odpovědět
joe  |  03. 09. 2006 00:05

... namatkovo.


"Pokud nepočítáme předělávky na různé hanheldy a konzole, je pravidlem, že Square vždy po třech FF mění herní konzoli."
... co tak "stvrty" FF Mystic Quest na SNESe.


"S FF VI se posouváme do roku 1994. Herní konzolí zůstává ještě naposled SNES a Square se z ní podařilo dostat maximum."
... 11.3.1995 vyrobil Square svoju poslednu JRPG pre SNES s nazvom Chronotrigger,dostala so SNESu maximum,a viac menej aj prekonala FF6ku.

"Hlavním důvodem byla cena speciální cartridge Nintenda 64, která by kvůli velikosti FF VII byla potřeba."
... v tych casoch by katridge s kapaciotu 1 gigabajt .. nevyrobil nikto a za ziadne peniaze.

"Designer charakterů se nejspíše hlavně kvůli tomuto také mění - převést detailní a komplexní Amanovy kresby do 3D prostředí by bylo hodně složité, až nemožné."
.. ale v 2D SNESu s rozlisenim mobilu to problem nebol,ehh.

... atd. atd.

 |   |  Odpovědět
Honza  |  03. 09. 2006 19:59

blablabla , tady to čtou kvůli nostalgii a vzpomínání tak nesekej haura ty "profíku"

 |   |  Odpovědět
joe  |  04. 09. 2006 08:14

... co "veta" to chyba,FUD,nepresnost.

 |   |  Odpovědět
Tetsu  |  04. 09. 2006 15:00


Článek je rozhodně informativní a v zásadních věcech velice přesný. Myslím, že slovíčkařit na postřezích autorky nemá pro normálního čtenáře vůbec žádný význam. Výše vypsané věci jsou spíše obecné a subjektivní. Např. Chronno Trigger je založený na stejné technologii jako FF VI a psát zde o nějakém novém využití hardware SNes je úplně mimo, Amanovy kresby do 3D se povedlo převést velice stěží a až skoro neúspěšně u FF IX. Atd... Atd... To se tu pak můžeme rovnou dohadovat o každý pixel. Kdo chce psa být, hůl si vždycky najde. Zkus také něco napsat a ukaž jaký jsi machr.

 |   |  Odpovědět
joe  |  04. 09. 2006 20:36

... ftip je v tom,ze JA macher som,CHT pouziva vacsi cartridge ako FFVI,jej grafika je o dost dalej,je to ich posledny projekt,je tam vela veci,ktore FF nikdy nemala,a ano CHT existuje aj v amaterskej ale v SPICKOVEJ !! 3D podobe a problem s prevodom amana do 3D nebol ZIADEN,povrchny clanok.

http://www.opcoder.com/projects/chrono/media/
... CHT 3D.

 |   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  05. 09. 2006 15:15

Hm, až na to, že character design u Chrono Trigger dělal Akira Toriyama. nebo ten Amano měl patřit k něčemu jinému?
Mimochodem, nikdo vám nebrání napsat článek , který nebude "povrchní" a "plný chyb". Svoje dílo můžete směřovat na karel.kalis@doupe.cz pokud bude minimálně z poloviny tak čtivý a stylisticky dobrý jako tento, bez problémů jej uveřejníme. Budu se těšit. :)
 

 |   |  Odpovědět
joe  |  05. 09. 2006 18:27

... s amanom bol "problem" v FF9,problem to vsak nebol,nikdy nemali zaujem ist cez kopirak podla jeho skic,z coho sa par krat v inteviju aj rozculoval.

 |   |  Odpovědět
joe  |  05. 09. 2006 18:34

... absolutna drviva vacsina hracov ma skusenosti iba s FF8 a FF10,so su cirou nahodou aj najslabsie diely serie,nemajuce so silou FF serie nic spolocne,prio svojej kritike narazam na to,ze KED uz o FF pisem,aspon na polhodinu prebehne wikipediu,nech sa skutocny znalci FF ako ja nemusia uchechtavat,zistil by VELA fascinujucich detailov pocnuc tym ako SQUARE bojoval o kazdych 100 kil na cardtridge,neb napr. rozdiel v kvalite grafiky medzi FF4 a CHT /stale SNES/ je dramaticky,opdoved na otazku preco .. postava CID,preco ta operna scena atd. atd.

 |   |  Odpovědět
isolda  |  06. 09. 2006 10:06

Očekávám s netrpělivostí tvůj článek. Můžeš začít psát.

 |   |  Odpovědět
lasl  |  06. 09. 2006 07:34

To by joe nezvládl, on umí jen copy - paste

 |   |  Odpovědět
joe  |  06. 09. 2006 13:19

.... je mi luto,ale informacie neviete hladat,analyzovat,sumarizovat,v dalsej casti sa dozvieme,aka uzasna je FFX,nadherna FFX2,a podobne blaboly.

 |   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  06. 09. 2006 17:58

Však proto vám dávám příležitost se projevit a oblažit čtenáře dokonale vybroušeným článkem plným nejúžasnějších informací, které "neurazí" ani pravého FF znalce. Jen drobá rada do začátku, pokud se do toho článku pustíte, vyvarujte se souvětím, ve kterých v první části píšete o nečem, načez konec věty je zase o úplně jiném tématu. Viz. příspěvek o Amanovi a ChT. Jednodušší čtenáři, jako třebá já, mají problémy s pochopením tak složitých myšlenkových pochodů.

 |   |  Odpovědět
joe  |  06. 09. 2006 19:31

... FF fenomen skoncil siedmym dielom,dalsie diely nesplnaju ani kriteria priemeru,hodnotenie FF12 hodnotim usmevom,JRPG zaner je v stoke rovnako ako FPS zaner na PC,FF seria sa precenuje,a rad si pockam na druhy diel clanku.

 |   |  Odpovědět
Fan  |  31. 08. 2006 21:14

„I když se staneš světovou hrozbou…
Já…Budu tvým rytířem.“
Squall Leonhart, FF VIII

neřekl tohle spíš Seifer???

 |   |  Odpovědět
Lenka Vlkova  |  31. 08. 2006 23:54

Vzpomen si na scenu na louce u sirotcince ^_^ (nedavno jsem to hrala znovu, takze to vim opravdu jiste ^_^)
 
Jinak vsem moc dekuji za kladne ohlasy. Jsem moc rada, ze se clanek o FF libi a snad se vam bude libit i druha pulka ^_^

 |   |  Odpovědět
Wiskas  |  01. 09. 2006 09:23

Na tomhle je krásně vidět jak si jsou Squall a Seifer podobní - Seifer je v pozici "zloducha" jen shodou okolností a klidně tam místo něho mohl být Squall. Což mi připomíná - U=R, anyone?

 |   |  Odpovědět
SeeD Johny  |  31. 08. 2006 19:23

Pěkný článek

http://ffp.svetjinak.net

 |   |  Odpovědět
AlienX  |  31. 08. 2006 16:08



vyborny clanok holka

 |   |  Odpovědět
Laughing Man  |  31. 08. 2006 15:23

Tak po dlouhé době jsem zjistil zase něco novýho o Final Fantasy, díky za pěknej článek. Najednu stranu jsem rád že znám FF, ale na druhou mě to trochu mrzí, protože všechny ostatní hry už mi prostě nepřídou tak dobrý a nebaví mě tak jako kdysi.

 |   |  Odpovědět
godycz  |  31. 08. 2006 12:09

VELMI PRIJEMNE.
btw: pocketstation mam, a Chocobo world je vazne BOZI.

 |   |  Odpovědět
n.marko  |  31. 08. 2006 12:06

Hezká práce a příjemné čtení, člověk má krásný pocit nostalgie. Mimochodem, to FFT opravdu stojí za to...

 |   |  Odpovědět
lasl  |  31. 08. 2006 10:35

Hezky shrnuté, těším se na další část 

 |   |  Odpovědět
Grahf  |  31. 08. 2006 10:25

Konečne nejaký článok na doupěti, ktorý stojí za to. Díky Rinoa

 |   |  Odpovědět
Alimak  |  31. 08. 2006 09:23

po ránu velmi příjemné zavzpomínání, no zamáčknu slzu nostalgie a jdu pracovat. Hned doma si ale nějaký díl dám :)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor