Filmové adaptace her doplácí na příběh

Není žádným tajemstvím, že filmové adaptace úspěšných her neoplývají kvalitou. Princ z Perise sice nakročil správným směrem, ale přesto to ještě nebylo úplně ono, což fanoušci, hlavně v Americe, odměnili mizernými tržbami. I když možná krapet neoprávněně. V CNN se proto rozhodli zjistit, co je za nezdar zodpovědné.

A odpovědí podle všeho je: špatný příběh. Spisovatel Scott Steinberg i story designerka Rhianna Pratchett jsou zajedno v tom, že se filmařům nedaří správně uchopit dějovou linku a horko těžko se dlouhou stopáží prokousávají na konec, přičemž postavy v podstatě nechávají dělat si co se jim zlíbí.

Vinu na tom podle nich má hlavně přesvědčení filmových studií, že komerčně úspěšná hra znamená i komerčně úspěšný snímek. Proto se adaptace v drtivé většině případů dočkají "stupidní" střílečky s dementním příběhem, jejichž výlet na celuloidový pás je předem odsouzen k záhubě.

Oba dotazování však na závěr projevili krapet střídmého optimismu, když pochválili vývojáře za opětovnou snahu o začlenění propracované dějové linky do svých dítek. Shodli se však, že z dosud oznámených adaptací má šanci na úspěch nejspíš jen Uncharted.

Zdroj: CNN

Diskuze (1) Další článek: Square Enix chystá bojovku Moon Diver

Témata článku: , , , , , , ,