Filmový Ghost of Tsushima po režisérovi odhaluje i jméno scénáristy

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

Seph  |  13. 04. 2022 23:07

Doufám, že to začne být v půlce stejná nuda jak byla hra. Nebo spíš opruz, pokud to člověk hrál na normální a težší obtížnost. Každá obsazená vesnice nebo místo muselo tvořit posádku o deseti mongolech, od každého něco, takže furt přepínat styly. Nebo, když se objevila 250m daleko nějaká událost, tak jsem zavolal koně a po dvaceti metrech narazím zas na směsku nepřátel. Hra vypadala hezky, ale radši bych viděl Horizon zero, tam byl parádní hlavní děj.

 |   |  Odpovědět
Tygřice  |  14. 04. 2022 15:32

Tsushimu hraji a musím uznat že, je to trochu otravné, po pár metrech narazit na výzvu, minule jsem plnila úkol a než jsem tam dojela, padli my tři výzvy kde, bylo cca 7-10 Mongolů. Já, jsem styly nepřepínala, prakticky, jsem používala stejné kombinace protože všichni útočí stejně. Hra vypadala hezky s tím souhlasím ale, je stereotypní.

 |   |  Odpovědět
Seph  |  15. 04. 2022 12:06

No mě když přestane hra kvůli stereotypu bavit, tak se snažím dojet aspoň hlavní quest.
Ale tady jsem to nedal. Když jsem to přepnul na lehčí obtížnost, tak už to šlo v poho sekat jedním stylem. Ten generátor výzev je ale srandovní, stojím uprostřed louky, tak si říkám nikde nikdo, bych si mohl zavolat koně. Sednu na něj a najednou po deseti metrech pls help!!

 |   |  Odpovědět
Tygřice  |  16. 04. 2022 18:38

Ještě bych zmínila vítr který, má pomáhat, fouká několika směry a někdy cesty zkomplikuje než ulehčí, minule foukal skrz skály, spíš to vypadalo jakoby jste měli projet skrz skálu. Nezvykla jsem si na ten crafting, odhalí vás Mongol "Byl jsi zpozorován", bum končíte a hrajete to znovu, jiné hře by následoval fight.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor