Dobrý den,
asi jste nepochopil nadpis článku. Netvrdím v něm "Filmy podle her jsou povedené" - to, že to jde dohromady, znamená, že může vzniknout dobrý film podle hry, poněvadž mnohé hry mají dobrý koncept (v článku jsem zmiňoval, že dobrý film by mohl vzniknout z Mass Effectu či The Elder Scrolls). Článek se poté věnuje tomu, proč filmy podle her obvykle nedopadají dobře.
Nehledě na to, že v článku jsem dokonce několik filmů vyjmenoval, podívejte se na poslední odstavec: "Doporučuji zejména filmy Silent Hill, Resident Evil, Warcraft: První střet a Princ z Persie: Písky času." Rád bych upozorňil, že záleží zejména na osobních zálibách a žánrových proferencích. Každopádně u výběru těchto filmů jsem čerpal i z recenzí jiných webů.
Jinak úspěch Warcraftu: První střet samozřejmě záleží na technologii. Kdyby byl vytvořen ve 20. století s orky, kteří vypadají jako desetileté děti na maškarním plese a městem Stormwind, které působí hůře než Hirošima po 2. světové válce, tak by na film nešli ani skalní čínští fanoušci. Samozřejmě, důvodů je víc, včetně velké fanouškovské základny, ale vzhledem k tomu, že článek rozebírá kvalitu filmů, jsem se rozhodl podtrhnout tento důležitý bod - nikde jsem ostatně nenapsal, že film byl úspěšný pouze díky nejmodernější technologii.