Final Fantasy VII Remake: oprášení kultovní legendy

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

Lol  |  18. 01. 2020 17:29

Rozdělená na více částí? Jestli Midgar je jen první, tak to bude vydáno jako další hry, nebo DLC? Vždyť jen trval tak 1-2h, pokud myslí celý ostrov až k majáku. Jestli jen finální souboj na motorkách, tak to budou vydávat do mého důchodu..A to se bude zase platit a čekat X let na ně?! To bude asi slušné zklamání na 7-8 částí, pokud by to bylo jako v originále na 3 části (CD), tak by to ještě šlo, ale tam se to dělilo po smrti Cloudovi milované na druhý disk a pak u Shinry na třetí disk.

 |   |  Odpovědět
vedoucí redakce Doupě.cz | 18. 01. 2020 22:15

Mělo by to být tím stylem, že další části budou vycházet jako samostatný standalone, takže k nim nebudete muset vlastnit předchozí části. Jejich počet zatím není oficiálně oznámený. Jak je pak psané v článku, Midgar bude využitý mnohem více než v původní hře. Herní dobu každé části vývojáři přirovnávají k FF XIII, tedy něco kolem 50 hodin.

 |   |  Odpovědět
Lol  |  19. 01. 2020 22:43

Rozšíření všech částí na 50h se nebráním, pokud ten příběh bude dávat smysl a nebudou to jen boje. V původní verzi byl boj asi každých 20-30s a první průchod abych měl vše na max, všechny limity, summony atp. mi zabral asi 100 hodin, i tak jsem měl co dělat abych porazil Rubiho v tom písku :D Ale standalone se mi moc nelíbí..to pak budu muset kupovat další část za 1799Kč, DLC by bylo vhodnější jelikož se dost často vracíš do těch lokací. A pokud bude každé zvlášť, tak ta možnost asi bude problém, když jedna část bude třeba 60-100GB a další od dosažení lepšího nebo nejlepšího zlatého Chocoba, či Highwindu bude muset být o to větší. U DLC to bude naopak vše v jedné složce (respektive tom jejich PS4 containeru) a nebude se muset vše stahovat znovu, i když celek asi zabere dle počtu částí třeba 200-300GB, ale pořád to budeš mít jednou ne třeba 10x. Dám příklad, někde v 1/7 hry se dostaneš do Goldsauceru, ten bude mít určitě i s mapou 10-20GB modelů, textur atp. Jenže se do něj později můžeš vrátit. Takže bude muset být ve více částech, bude muset být sdílený save, a celkově to poruší návaznosti, příběh atd. Jako u originálu, kde jsi mohl pak volně cestovat kam chceš, najít nejlepší místo na expení (třeba ten ostrůvek kousek od Fort Condor) atp. Takže buď další “hry” kde můžeš cestovat budou mít stovky GB dat, a nebo to bude osekané jen na “kapitoly” a až dosáhneš Chocoba, jestli se nepletu modrý může přes vodu, zelený přes hory, černý přes oboje a zlatý i přes moře a nebo ten Highwind. Doufám, že tohle nevypustí, ale jsem zvědavý, tak vyřeší v unrealu to lezení chocoba ořes hory, voda je v pohodě, ale hory budou asi vypadat divně pokud budou příkré, špičaté atp. Jediné by tam vždy byla nějaká označená cesta pro ně. No, nechám se překvapit, ale mám z toho smíšené pocity a obavy :/

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor