Final Fantasy XIII-2 je svému staršímu sourozenci sice velmi podobný, nebude však recyklovat žádné lokace, které byly z původní hry vystřiženy. Podle Yohinoriho Kitase, vedoucího vývoje, příliš finálního obsahu z FFXIII ani vystřiženo nebylo.
"Myslím, že tyto informace byly opravdu silně desinterpretovány," řekl Kitase. "Faktem je, že při vývoji hry musíte přijít s velkým množstvím nápadů a návrhů, které pak navzájem porovnáváte a vybíráte to nejlepší. Při tomto procesu bylo samozřejmě mnoho nápadů a návrhů vyřazeno."
"Nikdy jsme vědomě žádný z těchto nápadů nevzali zpět a nerecyklovali jej. Tak to neděláme. Při tvorbě her je zahazování nápadů přirozené, ale scénář k FFXIII-2 je zcela nový a nemá nic společného s tím, co jsme použili ve FFXIII."
Zdroj: CVG
- Nelinearita průchodu hrou
- Výborný soubojový systém
- Chytání příšerek
- Výtvarná stránka
- Nelogičnosti
- Příliš jednoduché
- Naivní dialogy