Ačkoli FLY! nabízí slušné polétání, zvláště na silnějších počítačích (můžete si přečíst naši recenzi), vždycky je co vylepšovat. FLY! II přinese nové 3D modely a rozšíření stávajících, nová letadla i nové scenérie. Stejně jako v prvním dílu budeme moci létat po celém světě, kochat se reálnou krajinou sejmutou satelity a používat realistický kokpit a avionické systémy detailně zpracované pro každý typ letadla. k dalším zajímavostem budou patřit nové vizuální efekty, dynamické prostředí a rozsáhlé výukové programy pro začínající letce.
“Při vytváření původní hry firma Terminal Reality úzce spolupracovala s výrobci letadel a leteckých přístrojů, aby virtuálním pilotům zajistila co nejpřesnější a nejpodrobnější ztvárnění letecké simulace,” říká A.J. Fuller, producent FLY! a FLY! II. “U FLY! II se obracíme na hráčskou komunitu a nasloucháme tomu, co požadují sami hráči – sbíráme informace a názory z wish listů. Považujeme hráčskou komunitu za našeho partnera při vývoji FLY! II.
FLY! II bude (stejně jako FLY!) postavena na grafickém enginu Photex3, který vyvinul prezident společnosti Terminal Reality a hlavní programátor hry Nocturne Mark Randel.