Fortnite při vývoji chyběl krůček ke zrušení, nakonec k tomu nedošlo

Hit od Epicu se dostal na výsluní herního světa. Nechybělo ale mnoho a místo něj mohl skončit v propadlišti dějin.

Fortnite: Battle Royale se stalo fenoménem posledních let a získalo nekonečné zástupy fanoušků, které se hře věnují prakticky bez přestání. Stejně tak má ale i hromadu odpůrců, kterým se ještě před jejím vydáním málem vyplnilo přání. Fortnite totiž chyběl jenom malý kousíček k tomu, aby vůbec nevzniklo.

Původně šlo pouze o PvE akci, která se ale radikálně změnila s boomem žánru battle royale díky PlayerUnknown´s Battlegrounds. V té době podle vedoucího produkce Roda Fergusona nesplňovalo Fortnite jeho požadavky na něco, co si zaslouží, aby na se na tom dále pracovalo. Ferguson dokonce potvrdil, že se sám pokusil Fortnite zrušit.

"Kdybych v Epicu zůstal, rozhodně bych Fortnite zrušil. Ještě než jsem odcházel jsem se o to pokoušel. V té době ta hra nepřekonávala laťku, kterou jsem si stanovil pro cokoliv, na čem bychom měli dále pracovat. Jsem ale samozřejmě šťastný, že jsou tak úspěšní a ze hry je fenomén. Kdybych tam zůstal já, nejspíše by přitom vůbec neexistovala," řekl Ferguson.

Epic se nakonec může radovat, že na Fergusonovu laťku nedal, protože momentálně je Fortnite jednoznačně nejoblíbenější hrou světa, kterou každý den hrají i sledují desítky milionů lidí a vydělává stovky milionů dolarů. Z velké části díky penězům z Fortnite také může fungovat Epic Games Store, který se snaží konkurovat Steamu především svojí politikou PC exkluzivit pro svůj obchod. 

Diskuze (2) Další článek: Redakce na E3: co si myslíme o letošním svátku všech hráčů?

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,