Forza Horizon 5 slibuje lepší zvukové efekty pomocí ray tracingu

Motory budou zase o kus realističtější!

V posledním dílu své show Let’s ¡Go! se vývojáři z Playground Games věnovali zvukové stránce nejnovějšího dílu závodní série Forza Horizon. Konkrétně také přiblížili využití ray tracingu pro realistické odrážení zvuků od okolního prostředí, což je rozhodně zajímavý způsob využití této technologie. Neustálá detekce všech objektů ve světě bude napomáhat zpětné vazbě pro realističtější odrážení zvuku od všeho, co se ve světě bude nacházet. Audio bude také od prostředí závislé tak, že například doprava v osídlených oblastech bude výrazněji odrážet zvuky oproti divočině, kde budou zvuky odráženy ztlumeně.

Páty díl Horizonu by měl také oproti předcházejícímu dílu zlepšit kvalitu zvuku motorů se 320 novými nahrávkami. Ray tracingovaná Forza Horizon 5 vychází pro konzole Xbox One, Xbox series X/S a PC už 9. listopadu letošního roku.

Váš názor Další článek: Tipy na nejlepší gaučovou kooperaci: herní pecky do obýváku

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,