Forza Horizon nás pustí závodit na silnice do otevřeného světa

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 5

Diskuze k článku

Hrouda  |  04. 06. 2012 22:17

Je tu ještě někdo, kdo nechápe, proč si všichni vývojáři s otevřeným herním světem spojují arkádovitost? Pořádná simulace se sériovými auty v přirozeném otevřeném prostředí by byla první hra svého druhu s obrovským potenciálem být kvalitní i založit na komerčně úspěšnou sérii.

 |   |  Odpovědět
.soul  |  04. 06. 2012 23:17

Jako že bys po městě jezdil podle pravidel ?

 |   |  Odpovědět
Dibli  |  05. 06. 2012 06:46

Podle fyzikálních pravidel.
Kolik takových her je?
Já jsem na Horizon hodně zvědavej. Ze závodů mě nejvíc baví Forza a GT právě kvůli fyzice (jsou to vlastně jediný závody, který vydržím hrát. V ostatních hrách mě ty plavající vznášedla s modelem aut neberou)
Ale zároveń mě na těch hrách nejvíc vadí zasazení na nudný okruhy (ve Forze jsem tak miloval fakt jen ty tři dlouhý okruhy - Italskou vesnici, Nurimburg a Horskou dráhu). Pokud teda zachovají fyzikální model, ale pustí mě na silnice mimo okruhy, kde se auta budou chovat jako auta - budu mlaskat nadšením.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  05. 06. 2012 13:06

Jo, přesně to bych si přál taky

 |   |  Odpovědět
Hrouda  |  05. 06. 2012 16:52

Ano, přesně tohle. Fyzika velké konzolové dvojky by mi stačila, i když přece jenom PC simulátory, hlavně ty nadcházející, jdou v mnohém mnohem dál.
Očekával bych, spíš než jednu obří plochu, několik rozsáhlých lokací. Tím myslím primárně reálné prostředí: normální cesty i horské šílenosti jako Transfagarasan. Podle mě by byla škoda přijít o klasické okruhy, takže bych je tam zahrnul, ale s nima i jejich široké okolí, takže by se člověk mohl motat po pohoří Eifel a mimochodem si zajet na Nordschleife. Smyšleným lokacím bych se asi nebránil.
Takový systém herního prostředí by měl i obrovský komerční potenciál, protože by se daly buď průběžně doplňovat další lokace, nebo by dokonce kvůli nepochybně obludné paměťové náročnosti mohl vést k reálnému použití cloudu jako zdroje map.
Takže oboustranně výhodný koncept.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor