Ano, přesně tohle. Fyzika velké konzolové dvojky by mi stačila, i když přece jenom PC simulátory, hlavně ty nadcházející, jdou v mnohém mnohem dál.
Očekával bych, spíš než jednu obří plochu, několik rozsáhlých lokací. Tím myslím primárně reálné prostředí: normální cesty i horské šílenosti jako Transfagarasan. Podle mě by byla škoda přijít o klasické okruhy, takže bych je tam zahrnul, ale s nima i jejich široké okolí, takže by se člověk mohl motat po pohoří Eifel a mimochodem si zajet na Nordschleife. Smyšleným lokacím bych se asi nebránil.
Takový systém herního prostředí by měl i obrovský komerční potenciál, protože by se daly buď průběžně doplňovat další lokace, nebo by dokonce kvůli nepochybně obludné paměťové náročnosti mohl vést k reálnému použití cloudu jako zdroje map.
Takže oboustranně výhodný koncept.