Fotíme v Night City: Cyberpunk 2077 ukazuje krásy ray tracingu a DLSS

Pokud vám zrovna nepadá hra, Cyberpunk 2077 umí být nádhernou ukázkou moderních technologií. Podívejte se na naši galerii.

Po dlouhých letech čeká je Cyberpunku 2077 konečně a tady a zatímco se svět baví horou bugů a grafických chyb skrze hashtag #cyberbug, nesmíme zapomínat na jednu podstatnou věc. Pokud vše funguje jak má, je Cyberpunk jednou z nejkrásnějších a nejdetailnějších herních pecek, které nám za posledních několik let prošly pod rukama. Vydali jsme se tedy s dalšími hráči do Night City pořídit ty nejhezčí pohlednice. 

Cyberpunk 2077 nabízí na PC opravdu podrobné možnosti grafického nastavení, se kterým si můžete solidně vyhrát. Samozřejmě nutností pro co největší grafické orgie je 4K rozlišení, ultra nastavení detailů a správné nastavení ray tracingu ve spolupráci s technologií DLSS, která vám pro změnu umožní veškerou tu nádheru utáhnout se smysluplnou rychlostí snímků i při vyšším rozlišení.

Rozlišení a detaily tedy máme nastavené, co dál? Také ray tracing je tu rozdělen hned na několik sekcí, které lze nastavit samostatně. Mluvíme tu o celkových odrazech herního světa, práci se světlem v prostředí a další maličkosti. Jakmile máte za sebou tento důležitý prvek (věřte nám, ray tracing v Cyberpunku chcete), zbývá se podívat na DLSS 2.0. 

Tato technologie vám chytře zjemní hrany objektů, které přestávají být "okousané" a působí více přirozeně. Paralelně ale dokáže markantně navýšit rychlost snímků při vyšším rozlišení a upscalingu, aby veškerá ta nádhera běžela naprosto plynule. V galerii jsme si pro vás připravili porovnání několika stejných scén s a bez DLSS, nezapomeňte tedy zaskočit a podívat se. 

Vše bylo testováno na herním notebooku Asus Zephyrus S GX502 s procesorem i7 deváté generace a grafickou kartou NVIDIA GeForce RTX 2070, a také redakčním PC s grafickou kartou NVIDIA GeForce RTX 3080

Diskuze (26) Další článek: Space Marshals 3: placená zábava | Mobilní recenze

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,