U tehle hry ten vzhled zas takova deviza PC verze neni. Hra je dobre optimalizovana, vypada sakra dobre i na konzolich. Jako zasadni problem u konzoli bych videl ovladani, protoze tohle opravdu neni stavene na packovac.
Jinak kdyz to clovek zacne studovat trosku hloubeji, ta grafika zas takovy zazrak neni. Vsechno je staticke, chybi dynamicke stinovani - v tom byl i Doom 3 dal. Polygonu neni mnoho, modely jsou hranate. Ale na pohled to pekne je a design je kazdopadne uzasny. Je jasne, ze nas drzi zpet fakt, ze ten engine proste musi jet i na konzolich. Tudiz na PC sice mame vyssi rozliseni, lepsi antialiasing, atd... ale ten zaklad, tedy geometrie, je na vsech platfomach stejny, modely na PC nejsou detailnejsi.
Jinak tuhle hru miluju, spousta pravovernych fanousku kritizuje, ze je to neco jineho nez Doom. Ano, nelze se zavdecit vsem, ale treba me hra nadchla, stejne jako me nadchl Doom 2016. A to jsem vyrustal prave na puvodnich Doom hrach a jsou to pro me srdcovky. Doom Eternal je hernimi mechanikami mozna vic Mario nez Doom, presto z nej nostalgicka atmosfera Dooma 2 primo tryska.