Fotoseriál z Altisu aneb kam zavítáme v Armě 3

Diskuze čtenářů k článku

njn  |  04. 09. 2013 09:11

Altis je fakt povedenej, designeri zaslouzi pochvalu. Vypada velice verohodne vubec nemam pocit opakovani. Nekteri hraci si stezuji na male zalesnene plochy, nicmene mrknul jsem na Google Earth a skutecny Limnos ma tech lesiku jeste min. Pokud muzu Altisu neco vytknout, pak rozmazane textury terenu na stredni vzdalenosti, ktere jeste zvyraznuji Achillovu patu Army, ze vojak je na vetsi vzdalenost viditelnejsi, nez na blizsi. Pak nevybavenost budov ktere jsou uplne prazdne a to ze do nekterych nelze vstoupit. Coz je napriklad v pripade peknych kostelu velka skoda. Uvidime jak to bude v oficialni full verzi. Rovnez me zajima jak bude vyresen civilni zivot. Pokud Altis skonci jenom jako pusty vojensky prostor bez zivota, bude velke minus.

 |   |  Odpovědět
Martin Cvrček  |  04. 09. 2013 09:57

Nevybavenost a nepřístupnost některých budov mě taky docela mrzí, ale zase to nepovažju vzhledem k rozloze ostrova za obrovský přohřešek. Ale škoda to určitě je. Pokud jde o civilní život, pochybuju že by se od předešlých dílů něco mělo změnit. Pokud si tam člověk v editoru nahází moduly pro civilní život, bude ostrov žít, stejně tak počítám s tím že v kampani, která přibude později po vydání, bude život taky nějak vyřešen, ale v defaultním nastavení, bez jakéhokoliv zásahu v editoru očekávám prázdný ostrov jako v minulosti. Koneckonců od takové hry nelze čekat, že v ní bude automaticky nastavený život jako v GTA. Když to člověk chce, musí si to nastavit sám nebo počkat třeba na nějaký mod

 |   |  Odpovědět
njn  |  04. 09. 2013 10:21

To jo, ale pokud vim tak momentalne zadny ambientni civilni modul neni dostupny. Vyjadril jsem jenom obavy jestli tam vubec bude. A hra by si v tomto smeru nejaky posun zaslouzila. Chtelo by to alespon ve mestech hustsi provoz vozidel i lidi a civilove by se mohli generovat jenom v dohledu pro lepsi optimalizaci. Pokud by se zacalo strilet civilni postavy by jednoduse zdrhly do nepristupnych budov a nebo se za rohem vyparili.

 |   |  Odpovědět
Martin Cvrček  |  04. 09. 2013 12:38

V Betě civilní modul není, v Alphě byl. Fungoval ale dost blbě, vše generoval až moc náhodně a řada vygenerovaných aut třeba sama od sebe vybuchovala. To byl asi důvod, proč ho v Betě odstranili, takže se snad dočká přepracování. V Alphě každopádně určitý posun vidět byl, civilisti skutečně zdrhali nebo se seběhli kolem nějaké mrtvoly, což mi přišlo docela zajímavé. Takže kdo ví, co přinese finální verze

 |   |  Odpovědět
njn  |  04. 09. 2013 09:43

Jeste poznamka:
Na draze pro motokary se da docela vyblbnout i se ctyrkolkama. Na ostrove je i velky dirt oval. Nejsem si ale jist ze vyvojari vymackali u chovani vozidel z PhysX maximum. Neni to buhvi co i kdyz mnohem lepsi nez v Arma2. Ocekavam ze alespon komunita to zlepsi a objevi se mozna i nejake racingove mody. Ta mapa se k tomu primo nabizi.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor