Free Radical dělal na dvou Battlefrontech zároveň

Lucasarts měl zájem i o čtvrtý díl, nakonec ale z dohody vycouval.
Free Radical dělal na dvou Battlefrontech zároveň

Steve Ellis, spoluzakladatel Free Radical Design a nynější vývojář iOS her ve studiu Crash Lab, se v rozhovoru pro britský Eurogamer rozpovídal o spolupráci s Lucasarts a následných problémech, kvůli kterým musel být zrušen vývoj jak třetího Battlefrontu, tak jeho přímého pokračování.

„Byli fanoušky naší práce, líbilo se jim pojetí našich her, líbil se jim způsob naší práce a chtěli udělat tenhle projekt,“ řekl Ellis o Star Wars: Battlefront 3. „Byla to velká událost, byli jsme z toho nadšení. Dlouhou dobu šlo všechno naprosto hladce.“

Vztah obou společností byl tak dobrý, že Lucasarts v roce 2007 požádalo Free Radical o čtvrtý díl. „V té době nám stále zbýval asi rok do dokončení a vydání první hry a oni se s námi chtěli dohodnout na pokračování.“

Jenže obě hry nakonec skončily v koši, a to i přesto, že byl Battlefront 3 téměř hotový. Ellis to dává za vinu změně vedení v Lucasarts v roce 2008 a také hromadným vyhazovům. „Ty dobré vztahy, které jsme vždy měli, byly najednou pryč."

Free Radicalu se později naskytla ještě jedna velká příležitost, to když jim chtěl Activision dát na starost vývoj nového Goldeneye. Byla to skvělá volba, jelikož se studio skládalo z lidí, kteří dříve pracovali na původní hře z N64.

„Asi si dokážete představit, že z toho měla většina týmu radost, byl to dobrý projekt,“ řekl Ellis. „Ale jakmile jsme se chtěli chopit příležitosti, jejich nabídka najednou neplatila. Nikdy nám pořádně neřekli proč. Podle mého názoru to mohlo mít co do činění s právy vydat Goldeneye jen na určitých platformách.“

Zdroj: Eurogamer

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

8 největších herních zklamání roku 2017

8 největších herních zklamání roku 201…

Minulý rok přinesl hromadu skvělých her, bohužel však také mnoho zklamání. Těchto osm nás zamrzelo nejvíc.

9.  1.  2018 | | 9 N/A
10 největších herních překvapení roku 2017

10 největších herních překvapení roku …

Každý rok nás něčím zklame, zároveň však mnoha věcmi příjemně překvapí. Rok 2017 byl pro herní svět plný překvapení.

11.  1.  2018 | | 3 N/A
PC v roce 2018: nejočekávanější herní pecky platformy

PC v roce 2018: nejočekávanější herní …

Je tady další várka her, kterým byste v letošním roce měli věnovat pozornost. Bude toho vycházet věru hodně. Zahrajeme si na piráty, upíry nebo třeba stavitele pravěkého parku. A co takhle to celé završit tandemovým útěkem z vězení?

včera | | 8 N/A
Jak by vypadaly současné herní hity v minulém století? (galerie)

Jak by vypadaly současné herní hity v …

Napadlo vás někdy, jak by vlastně vypadaly současné hry, kdyby byly vytvořeny v dobách dávno minulých? My už odpověď známe!

16.  1.  2018 | | 6 N/A
Nejprodávanější hry roku 2017, které provětraly peněženky

Nejprodávanější hry roku 2017, které p…

Zajímá vás, které hry byly v loňském roce co do prodejnosti nejúspěšnější? My jsme to zjistili za vás.

15.  1.  2018 | | 3 N/A
DAKAR 18 budou pouštní závody v otevřeném světě pro PC, PS4 a Xbox One

DAKAR 18 budou pouštní závody v otevře…

Pokud jste fandové světového závodu Dakar a rallye vám také není cizí, rozhodně zaostřete na připravovaný projekt.

12.  1.  2018 | | 4 N/A
PlayerUnknown

PlayerUnknown's Battlegrounds: v jedno…

Když ze zkušeností v herní branži vycucáte geniálně jednoduchý koncept, občas to může fungovat. Občas až tak, že se z vašeho projektu stane nejhranější titul na světě. Skoro.

12.  1.  2018 | | 8 N/A
6 tipů na originální sci-fi pařby, u kterých se nebudete nudit

6 tipů na originální sci-fi pařby, u k…

Sci-fi žánr se opět vrací do formy, a to takovým tempem, že zombie nákazu zahnal do kouta. Jaké vesmírné pecky nás potěšily během posledních pár let?

10.  1.  2018 |