Free Radical dělal na dvou Battlefrontech zároveň

Lucasarts měl zájem i o čtvrtý díl, nakonec ale z dohody vycouval.

Steve Ellis, spoluzakladatel Free Radical Design a nynější vývojář iOS her ve studiu Crash Lab, se v rozhovoru pro britský Eurogamer rozpovídal o spolupráci s Lucasarts a následných problémech, kvůli kterým musel být zrušen vývoj jak třetího Battlefrontu, tak jeho přímého pokračování.

„Byli fanoušky naší práce, líbilo se jim pojetí našich her, líbil se jim způsob naší práce a chtěli udělat tenhle projekt,“ řekl Ellis o Star Wars: Battlefront 3. „Byla to velká událost, byli jsme z toho nadšení. Dlouhou dobu šlo všechno naprosto hladce.“

Vztah obou společností byl tak dobrý, že Lucasarts v roce 2007 požádalo Free Radical o čtvrtý díl. „V té době nám stále zbýval asi rok do dokončení a vydání první hry a oni se s námi chtěli dohodnout na pokračování.“

Jenže obě hry nakonec skončily v koši, a to i přesto, že byl Battlefront 3 téměř hotový. Ellis to dává za vinu změně vedení v Lucasarts v roce 2008 a také hromadným vyhazovům. „Ty dobré vztahy, které jsme vždy měli, byly najednou pryč."

Free Radicalu se později naskytla ještě jedna velká příležitost, to když jim chtěl Activision dát na starost vývoj nového Goldeneye. Byla to skvělá volba, jelikož se studio skládalo z lidí, kteří dříve pracovali na původní hře z N64.

„Asi si dokážete představit, že z toho měla většina týmu radost, byl to dobrý projekt,“ řekl Ellis. „Ale jakmile jsme se chtěli chopit příležitosti, jejich nabídka najednou neplatila. Nikdy nám pořádně neřekli proč. Podle mého názoru to mohlo mít co do činění s právy vydat Goldeneye jen na určitých platformách.“

Zdroj: Eurogamer
Váš názor Další článek: Pořádná týmová bitka v Tekken Tag Tournament 2

Témata článku: , , , , , , , , , , ,