Free Radical dělal na dvou Battlefrontech zároveň

Lucasarts měl zájem i o čtvrtý díl, nakonec ale z dohody vycouval.
Free Radical dělal na dvou Battlefrontech zároveň

Steve Ellis, spoluzakladatel Free Radical Design a nynější vývojář iOS her ve studiu Crash Lab, se v rozhovoru pro britský Eurogamer rozpovídal o spolupráci s Lucasarts a následných problémech, kvůli kterým musel být zrušen vývoj jak třetího Battlefrontu, tak jeho přímého pokračování.

„Byli fanoušky naší práce, líbilo se jim pojetí našich her, líbil se jim způsob naší práce a chtěli udělat tenhle projekt,“ řekl Ellis o Star Wars: Battlefront 3. „Byla to velká událost, byli jsme z toho nadšení. Dlouhou dobu šlo všechno naprosto hladce.“

Vztah obou společností byl tak dobrý, že Lucasarts v roce 2007 požádalo Free Radical o čtvrtý díl. „V té době nám stále zbýval asi rok do dokončení a vydání první hry a oni se s námi chtěli dohodnout na pokračování.“

Jenže obě hry nakonec skončily v koši, a to i přesto, že byl Battlefront 3 téměř hotový. Ellis to dává za vinu změně vedení v Lucasarts v roce 2008 a také hromadným vyhazovům. „Ty dobré vztahy, které jsme vždy měli, byly najednou pryč."

Free Radicalu se později naskytla ještě jedna velká příležitost, to když jim chtěl Activision dát na starost vývoj nového Goldeneye. Byla to skvělá volba, jelikož se studio skládalo z lidí, kteří dříve pracovali na původní hře z N64.

„Asi si dokážete představit, že z toho měla většina týmu radost, byl to dobrý projekt,“ řekl Ellis. „Ale jakmile jsme se chtěli chopit příležitosti, jejich nabídka najednou neplatila. Nikdy nám pořádně neřekli proč. Podle mého názoru to mohlo mít co do činění s právy vydat Goldeneye jen na určitých platformách.“

Zdroj: Eurogamer

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: co hrát na cestách?

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: c…

Hrajete rádi na mobilním telefonu? Nechte si od nás doporučit několik kousků pro letošní rok.

17.  4.  2018 | | 8 N/A
4K obrázky z Far Cry 5 lákají neuvěřitelným smyslem pro detail

4K obrázky z Far Cry 5 lákají neuvěřit…

Far Cry 5 nás v mnohém příjemně překvapil, především ale nabídl nádherné pískoviště na hraní. A nic to nepodpořit tak, jako 4K rozlišení.

11.  4.  2018 | | 18 N/A
Cosplay: Když se z holek stávají vysněné krásky z videoher

Cosplay: Když se z holek stávají vysně…

Svět videoher se již dávno vymanil ze svého virtuálního rámce a čím dál tím více se prolíná s naším reálným životem a to v mnoha ohledech. Je ve vzájemném propojení s literaturou, filmovou či hudební tvorbou a ovlivňuje též intersociální vztahy. Jedním z pozoruhodných fenoménů v tomto ohledu je stále populárnější cosplay.

21.  4.  2018 | | 36 N/A
God of War: severská výprava (recenze)

God of War: severská výprava (recenze)

Populární rubač bohů se vrací, aby nám dokázal, že neztratil nic ze svého lesku. Jak dopadl Kratos nové generace?

20.  4.  2018 | | 32 N/A
Cyberpunk 2077 na ostro: frakce, hrdinové a pestrý svět

Cyberpunk 2077 na ostro: frakce, hrdin…

Kromě pěkného CG filmečku jsme stále z Cyberpunku 2077 neviděli vůbec nic. S přibližující se E3 se ale začaly objevovat opravdu zajímavé informace. Co všechno o megalomanském projektu víme?

22.  4.  2018 | | 7 N/A
Herní agenda: dubnová nálož pecek

Herní agenda: dubnová nálož pecek

Březen nás navnadil na začínající jarní sezónu plnou skvělých titulů a duben pokračuje ve stejném duchu. Opět se nám na herním trhu objevila různorodá sorta her, mezi kterými si jistě dokážete vybrat ať už hrajete na jakékoliv platformě.

18.  4.  2018 | | 2 N/A
Playstation 5: datum vydání, výkon a vše, co víme o příští herní konzoli

Playstation 5: datum vydání, výkon a v…

Playstation 5 ještě možná neukázal ani palec u nohy, to ale neznamená, že o nim nic nevíme. Pojďme se podívat na to, co je známo.

včera | | 211 N/A
Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, trvalo to necelý měsíc

Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, t…

Ubisoft si své hry snaží hlídat, hackeři jsou ale neúprostní.

16.  4.  2018 | | 11 N/A