Fumito Ueda má obavy o vydání The Last Guardian, limitovalo ho PS4

Herní ředitel Fumito Ueda promluvil o tvorbě The Last Guardian, jedné z nejočekávanějších her historie PlayStationu, která letos konečně vyjde.

Podle Uedy herní design The Last Guardian odpovídá tomu, jaké limitace a funkce měla každá konzole, na které pracoval.

Často se mě lidé ptají na témata v Ico, Shadow of the Colossus a nebo The Last Guardian. Nijak je moc nevnímám. Spíše je to tak, že tvoříte hru a nejdříve musíte myslet na hardware, na kterém poběží, na zdroje, na programovací kód a na technologie, se kterými můžete pracovat, a teprve poté vás napadnou dobrá témata, které by bylo možné vyjádřit,“ nechal se slyšet Ueda.

Ve videohrách je důležité myslet na limitace, které konzole mají. Kolik bude tvorba stát a jak konzistentní váš herní design bude. Možná proto vždycky nakonec skončím u stejných témat.“

Ueda také popisoval, které momenty byly v průběhu tvorby nejtěžší. „Jak víte, pracujeme na tom dlouhou dobu. Proto bylo občas těžké udržet si motivaci. Ale jelikož hra vychází už letos, mám docela obavy.

The Last Guadian vychází letos exkluzivně na PS4. 

Diskuze (4) Další článek: Retro: Hexen - oldschool řežba, co není Heretic

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , ,