Jak už jsme si u Metal Gear Solid série pomalu a jistě zvykli, není vždy nutno zabít nepřítele, aby bylo možné pokračovat dále. Hry byly dokonce stavěny tak, aby je bylo možné projít bez jediného zabití, i co se bossů týče (i když první díl je v tomto trochu na hraně).
Stejně tak tomu bude i v nadcházejícím titulu Metal Gear Solid: Rising, který je sice zaměřen na sekání a řezání všeho druhu, nicméně to neznamená, že bude nutno rozsekávat protivníky. Postačí například rozseknout zbraň na dvě poloviny a dotyčný ve strachu uteče.
Samozřejmě, může se stát, že omylem minete svůj cíl a useknete, dejme tomu, ruku či nohu, to ale bude podle všeho prominuto. Aby si však mohli hrátky se svou obětí vychutnat i ohleduplní hráči, narazíme na nepřátele, které bude možno rozseknout, aniž by dotyční přišli o život. Hra bude přeci jen plná robotů a kyborgů.
Zdroj: IGN
- Skvělý soubojový systém
- Výborné bitky s bossy
- Styl a nadsázka
- Problematická kamera
- Krátká herní doba
- Špatně vysvětlené mechanismy