GC: MGS Rising bez nutnosti zabíjení

Jak už jsme si u Metal Gear Solid série pomalu a jistě zvykli, není vždy nutno zabít nepřítele, aby bylo možné pokračovat dále. Hry byly dokonce stavěny tak, aby je bylo možné projít bez jediného zabití, i co se bossů týče (i když první díl je v tomto trochu na hraně).

Stejně tak tomu bude i v nadcházejícím titulu Metal Gear Solid: Rising, který je sice zaměřen na sekání a řezání všeho druhu, nicméně to neznamená, že bude nutno rozsekávat protivníky. Postačí například rozseknout zbraň na dvě poloviny a dotyčný ve strachu uteče.

VIDEO: 3115 'Metal Gear Solid Rising - E3 trailer'

Samozřejmě, může se stát, že omylem minete svůj cíl a useknete, dejme tomu, ruku či nohu, to ale bude podle všeho prominuto. Aby si však mohli hrátky se svou obětí vychutnat i ohleduplní hráči, narazíme na nepřátele, které bude možno rozseknout, aniž by dotyční přišli o život. Hra bude přeci jen plná robotů a kyborgů.

Zdroj: IGN
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Zběsilá akční rubačka
Výrobce: Platinum Games | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 19. února 2013
  • Skvělý soubojový systém
  • Výborné bitky s bossy
  • Styl a nadsázka
  • Problematická kamera
  • Krátká herní doba
  • Špatně vysvětlené mechanismy
Váš názor Další článek: All Points Bulletin nejspíš přežije

Témata článku: , , , , , , , , , ,